Klienti aizvien pamatīgāk transformē banku ikdienu

Klienti aizvien pamatīgāk transformē banku ikdienu

Saziņas iespēju attīstība ir viens no galvenajiem iemesliem attiecību transformācijā starp klientu un pakalpojuma sniedzēju. Arī banku nozare šajā sakarā nav izņēmums, komunikācijas tehnoloģijām ievērojami mainot gan bankas attiecības ar klientu, gan pašus ikdienas procesus kopumā. Ņemot vērā straujās un neatgriezeniskās pārmaiņas šajā jomā, banka Citadele radījusi jaunu struktūrvienību, kas ļauj klientiem mūsdienīgā un ērtā veidā, neizejot no mājas, sazināties ar banku.

Sekojot pārmaiņām komunikācijas paradumos, banka Citadele pirms gada izveidoja jaunu struktūrvienību – attālināto jeb Mākoņfiliāli. Būtiski, ka tā šobrīd ir Citadeles lielākā filiāle, kur 100 darbinieki attālināti konsultē klientus ikdienas jautājumos. Mākoņfiliālē klientiem ir iespēja dažādos veidos komunicēt ar banku – gan ar internetbankas starpniecību, mobilajā aplikācijā, mājaslapā, sociālajos tīklos, kā arī vairākās šobrīd ļoti iecienītās saziņas lietotnēs.

Novērtējot Mākoņfiliāles sniegumu gada garumā, iespējams secināt, ka tā ir klientu iecienīta un ērts veids, kā sazināties ar banku. Citadeles apkopotie dati liecina, ka vidēji mēnesī attālinātajā filiālē apkalpoti ap 40 000 klientu. Tikmēr gada laikā šis skaits transformējies vairāk nekā pusmiljonā klientu zvanu, savukārt sarakstē atbildēts ap 120 000 reižu. Lai arī ievērojama daļa jeb 81% klientu labprātāk izvēlas konsultēties ar banku zvanot, kopš Mākoņfiliāles atklāšanas aizvien palielinās rakstiski sniegto atbilžu skaits.

Pie tam, desmitkārt palielinājusies Whatsapp izmantotība konsultāciju sniegšanā un divreiz biežāk klienti pēc bankas padoma vēršas caur mobilo aplikāciju.

Citadeles Privātpersonu apkalpošanas direkcijas vadītāja Anna Fišere-Kaļķe norāda, ka Mākoņfiliāle nodrošina bankas klientiem nepārtrauktas komunikācijas iespējas, izmantojot virkni saziņas iespēju. Viņa piebilst, ka attālinātās filiāles darbības sākumā klienti biežāk vēlējušies saņemt padomus un pakalpojumus ar zvana starpniecību, taču, laikam ejot, būtiski palielinājusies saziņa citos komunikācijas kanālos, ieskaitot Whatsapp, Facebook Messanger un Viber. Tāpat ar Mākoņfiliāles palīdzību klienti jau šobrīd attālināti varot atvērt bankas kontu un pasūtīt arī norēķinu karti.

Saistītie raksti


Kontakti

Saziņai:
23300113
Adrese:
Daugavas iela 38-3, Mārupe, LV-2167
Ikmēneša labāko ziņu apkopojums e-pastā:
Seko!