Jauns, izaicinošs formāts konferenču organizēšanas segmentā

Jauns, izaicinošs formāts konferenču organizēšanas segmentā

Vakar, 29. jūnijā BiSMART organizēja pirmo video konferenci ar iespēju jebkuram interesentam ne tikai vērot gandrīz 2 stundu garo video konferenci sev ērtā vietā un ekrānā, bet arī reālā laikā piedalīties aptaujās un uzdot jautājumus video konferences lektoriem. Tiešraide tika nodrošināta gan FaceBook plūsmā, gan Straume.lv un bismart.lv mājas lapās. Sasniegtie rezultāti rāda, ka šāds formāts ir ļoti interesants, tika plaši izmantots un, visdrīzāk, jau ļoti tuvā nākotnē lielā mērā aizstās klātienes konferenču formātu.

"Lai arī BiSMART video konferences "Smart HR" saturs bija izglītojošs, profesionāls un veltīts konkrētam segmentam, tiešraidē video konferenci vēroja apmēram 4 tūkstoši cilvēku un tika sasniegti vairāk nekā 13 tūkstoši FaceBook lietotāju”, infomēja BiSMART vadītājs Juris Kabakovs.

Video konferences laikā, pateicoties Slido.com iespējām, daudzi desmiti tiešraides skatītāju uzdeva precizējošus un provokatīvus jautājumus video konferences lektoriem un piedalījās aptaujās, kuru rezultātā organizatori uzzināja gan skatītāju viedokli, gan arī spēja identificēt savu skatītāju.

BiSMART pirmo video konferenci "Smart HR" no satura viedokļa veidoja četri profesionāļi, kas no dažādiem skatu punktiem iztirzāja personālvadības izaicinājumus digitālajā laikmetā.

Paradokss gan Latvijas, gan visas pasaules mērogā ir diametrāli pretējas tendences, kas no vienas puses parāda, ka līdz 2030. gadam izzudīs apmēram 47% darbavietu, taču tajā pašā laikā 38% darba devēju atzīst, ka arvien grūtāk ir atrast piemērotus darbiniekus. Latvijas situācijā šis cipars pat uzaug līdz 60%. Hamletisks jautājums - kurā pusē - darba devēja vai darbinieka, izaicinājums ir lielāks un vēlamo rezultātu sasniegt grūtāk?

Lai risinātu aktuālās problēmas abas šķautnes, Zane Čulkstēna, ERDA dibinātāja piedāvā 3 inovatīvas metodes darbinieku piesaistei: čatbotu intervēšanu, FaceBook rekrutēšanu un mobilās vides attīstīšanu. Savukārt, CakeHR biznesa attīstības vadītājs Jānis Dubinskis uzsver, ka tieši sadarbībā starp uzņēmuma personālvadības un IT  nodaļām ir rodama ilgtspējīga attīstība un veiksme.

Ļoti daudz kļūdu ir mūsos pašos, par uzņēmumu grūtībām piesaistīt labākos kandidātus stāsta Aivis Brodiņš, CV Online vadītājs Latvijā. Pēc pētījumu rezultātiem var konstatēt, ka gandrīz 95% gadījumu pretendents pat nesaņem atbildi par to, ka viņa pieteikums ir saņemts.Uzņēmumi ļoti pavirši izturas pret saviem potenciālajiem darba ņēmējiem, neapzinoties, ka katrs no viņiem var kļūt par uzņēmuma staigājošu reklāmas rullīti vai gluži pretēji - nomelnojošas kampaņas autoru. Brodiņš iesaka:

Uzņēmumiem ir ļoti jādomā par savu kā darba devēja tēlu, jo slava iet pa priekšu un apmierināti darbinieki vai pat atteikumus saņēmušie pretendenti var būt jūsu vēstnieki.

Video konferences noslēgumā Ainārs Bemberis, SAP Latvija vadītājs, demonstrēja jau ļoti konkrētu rīku personālvadības procesu automatizācijai. Stereotips par to, ka jebkura sistēma ir lēni, smagnēji ieviešama un ļoti dārga, šodien vairs neiztur nekādu kritiku, jo visu var darīt pakāpeniski un arī SAP piedāvātos risinājumus var atļauties jebkurš uzņēmums, kurš domā par savu attīstību un nākotni ilgtermiņā. Ir taču tik ērti, ja jebkura informācija par darbiniekiem, sasniegumiem, potenciālu un drīzumā gaidāmām vakancēm ir viena klikšķa attālumā reālā laika režīmā!

Lektoru prezentācijas un video materiāli

Saistītie raksti


Kontakti

Saziņai:
23300113
Adrese:
Eduarda Smiļģa iela 9
Rīga, LV-1002
Ikmēneša labāko ziņu apkopojums e-pastā:
Seko!