Promoty noslēdzis finansējuma piesaistes kampaņu ar 1.2 miljonu eiro investīcijām

Promoty noslēdzis finansējuma piesaistes kampaņu ar 1.2 miljonu eiro investīcijām

Pagājušajā nedēļā Promoty - platforma, kas savieno zīmolus ar influenceriem Instagram,  izziņoja investīciju piesaisti 800 000 eiro apmērā ar mērķi nostiprināt pozīciju Baltijas un Skandināvijas tirgos, kā arī paplašināt darbību citās platformās kā TikTok un Youtube. 28 stundu laikā investori izrādīja interesi vairāk kā 1.7 miljonu eiro apmērā, līdz ar to finansēšanas kārta tika palielināta līdz 1.2 miljoniem eiro.

Galvenais Promoty investors bija Vijay Sharma, kurš ir pieredzējis uzņēmējs, eņģeļu investors. Papildus piesaistītais kapitāls tiks investēts tehnoloģijas uzlabošanā. Platformas līdzibinātājs un izpilddirektors Aleks Koha norāda, ka uzņēmuma produkta attīstīšanas mērķis ietver produkta pilnveidošanu, adaptāciju masu tirgum un citu populāru sociālo mediju platformu, kā TikTok un Youtube integrēšanu. Papildus piesaistītās investīcijas palīdzēs Promoty sasniegt šos mērķus ātrāk.

Pēc klientu teiktā - 

Promoty ir pilnībā mainījis to, kā influenceru mārketings tiek organizēts.

Solaris komunikācijas vadītājs Andres Paomees uzsver, ka platforma ļauj influenceru mārketingu pavaldīt uzņēmuma iekšienē. Iepriekš Solaris bija nepieciešams strādāt ar aģentūru, kas gan sadārdzināja procesu, gan padarīja to laikietilpīgāku. Tagad uzņēmums sadarbojas ar influenceriem gandrīz katras kampaņas ietvaros.

Influenceru mārketinga platforma Promoty, kas dibināta 2017. gada beigās, fokusējas uz autentisku attiecību veidošanu zīmolu un influenceru starpā ar īpašu fokusu uz mikro-influenceriem. Līdz šim platformu ir izmantojuši vairāk, kā 46 000 influenceru un 3 400 uzņēmumu 8 valstīs, tajā skaitā Latvijā. Starp Promoty klientiem ir tādi zīmoli Wolt, Circle K, Orkla, Swedbank, SEB un citi. 

Saistītie raksti


Kontakti

Saziņai:
23300113
Adrese:
Daugavas iela 38-3, Mārupe, LV-2167
Ikmēneša labāko ziņu apkopojums e-pastā:
Seko!