Tiešsaistē norisināsies BiSMART konference par gudru klientu vadību

Tiešsaistē norisināsies BiSMART konference par gudru klientu vadību

Apmierināts klients ir katra mūsdienu uzņēmuma priekšrocība, taču arī lielākais izaicinājums. Klienti kļūst aizvien prasīgāki, liekot kompānijai mainīt gan līdz šim pastāvošās mārketinga un pārdošanas taktikas, gan pašu klientu servisu. Ātra un kvalitatīva pakalpojumu sniegšana, efektīvi, radoši un inovatīvi mārketinga un pārdošanas triki, īstajā laikā un vietā izmantotas biznesa tehnoloģijas ir atslēga uz šodienas klienta sirdi. Hiperpersonalizācija, čatboti, mūsdienīgi kontaktu centri, risinājumi vislabākās klientu pieredzes sniegšanā un daudz kas cits ekspertu skatījumā un pieredzē 27. oktobrī biznesa tehnoloģiju platformas BiSMART tiešsaistes konferencē Klientu vadība.

Šoreiz tikai tiešsaistes formātā, taču, piedāvājot ne mazāk saistošu un aktuālu saturu, BiSMART aicina iepazīties ar jaunākajām tendencēm un risinājumiem klientu servisa, mārketinga un pārdošanas jomā. Piedalīties pasākumā var ikviens interesents, taču īpaši aicināti pievienoties un uzzināt pašu aktuālāko klientu vadības jomā ir klientu servisu, zvanu centru augstākais menedžments, uzņēmumu un valsts iestāžu pārdošanas un mārketinga nodaļu vadītāji, MVU īpašnieki un vadītāji.

Konferences programma solās būt piesātināta, ļaujot iepazīties ar dažādiem risinājumiem, kā ikvienam uzņēmumam pacelt klientu servisa jomu krietni augstākā līmenī.

Nozares profesionāļi arī ieskicēs jaunākās tendences klientu vadībā, kas jau labu brīdi vērojamas ārvalstu uzņēmumu praksē, taču Latvijā ienāk gausāk. Viena no tām – hiperpersonalizācija, par ko plašāk pastāstīs CSC Telecom klientu attiecību vadītāja Madara Grudule. Par klientu pieredzi un kāds dizains būtu piemērotākais lēmumu pieņemšanā klientu vadības jomā, atklās SAP biznesa arhitekts Aleksandrs Popovs. Vai uzņēmumam vispār vajag visus klientus, atbildi uz šo jautājumu sniegs Lursoft IT korporatīvo klientu konsultante Rūta Beirote. Par robotu kā atbalsta risinājumu ikvienam biznesam klientu apkalpošanā pastāstīs Tet jauno biznesa risinājumu pārdevēja un robotu trenere Aļona Rastihina. Kādas ir mākoņtehnoloģiju priekšrocības, modernizējot kontaktu centrus, atklās Adventus Solutions biznesa attīstības direktors Armands Bunkovskis. Par robota lomu mūsdienīgā klientu vadībā runās Digital Mind RPA inženieris Gatis Jansons. Savukārt ar svarīgākajiem debitoru/klientu finanšu vadības aspektiem iepazīstinās Factris Latvija izpilddirektors Kaspars Barons.

Papildus šīm prezentācijām norisināsies arī vairākas īsās intervijas, kurās kā ierasts BiSMART partneri iepazīstinās ar savu uzņēmumu un dalīsies ar jaunākajiem notikumiem gan savā biznesā, gan jomā kopumā. Šoreiz uz sarunu uzaicināti: CSC Telecom tirgvedības vadītāja asistente Jūlija Sergejeva, Factris Latvija izpilddirektors Kaspars Barons, SAP biznesa arhitekts Aleksandrs Popovs, Tet jauno biznesa risinājumu pārdevēja, robotu trenere Aļona Rastihina un Adventus Solutions biznesa attīstības direktors Armands Bunkovskis.

Saistītie raksti


Kontakti

Saziņai:
23300113
Adrese:
Izstāžu centrs Ķīpsala, Rīga
Ikmēneša labāko ziņu apkopojums e-pastā:
Seko!