Uzņēmēji klientu servisu attīstībā iegulda kūtri

Uzņēmēji klientu servisu attīstībā iegulda kūtri

Mūsdienās, tehnoloģijām attīstoties un procesiem norisinoties aizvien ātrāk, arī klients nevēlas laiku lieki tērēt, bet investēt to gudri un pārdomāti. Līdz ar to, arī uzņēmumiem nākas pielāgoties tik steidzīgā un prasīgā klienta vēlmēm. Moderni, gudrām tehnoloģijām aprīkoti klientu centri un moderna apkalpošana ir ceļš uz mūsdienu klienta sirdi, taču vien puse no “Bites” un “Latnet” aptaujātajiem uzņēmējiem atzīst, ka tas ir noteicošs faktors uzņēmuma attīstībā un konkurētspējas nodrošināšanā.

To, ka klienta apmierinātībai ar uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem ir būtiska loma kompānijas pastāvēšanā un attīstībā, uzskata teju visi, kas izvēlējušies turēt uzņēmuma vadības grožus savās rokās. Taču, kā noskaidrots mobilo sakaru operatora “Bite” un interneta pakalpojumu nodrošinātāja “Latnet” veiktajā pētījumā – krietni mazāk ir to uzņēmēju, kas apzinās moderna klientu servisa patieso vērtību. Piemēram, tikai 24 % uzņēmēju būtu gatavi ieguldīt informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (IKT) sistēmu attīstībā, lai uzlabotu klientu apkalpošanu.

Modernu klientu servisa izveidi uzņēmumā kavē ne vien kūtrā vēlme ieguldīt šajā jomā, bet arī IKT sistēmu nesakārtotība.

Trešā daļa aptaujāto uzņēmēju atzinuši, ka IKT sistēmu savā kompānijā nav spējuši sakārtot, tādējādi radot draudus paša uzņēmuma darbībai.

Vēlmi uzlabot klientu apkalpošanas jomu nosaka ne vien uzņēmēja griba to darīt, bet arī nozare, kurā kompānija darbojas. Iegūtie aptaujas rezultāti parādīja zināmas atšķirības starp dažādu nozaru uzņēmēju izpratni investēt IKT risinājumos, lai uzlabotu klientu servisa kvalitāti. Piemēram, 37% pārdošanas un mārketinga jomas uzņēmēju uzskata, ka būtu gatavi mainīt IKT pakalpojumu sniedzēju, ja tāda veidā tiktu uzlabota klientu servisa kvalitāte. Citādākus uzskatus pauda medicīnas nozarē strādājošie, no kuriem vien 15% būtu gatavi mainīt IKT pakalpojumu sniedzēju klientu servisa uzlabošanai.

Jāpiebilst, ka pētījums tika veikts sadarbībā ar pētījumu aģentūru “Norstat”, aptaujājot kopumā 518 uzņēmumu vadītāju un augstākā līmeņa speciālistu.

Saistītie raksti


Kontakti

Saziņai:
23300113
Adrese:
Daugavas iela 38-3, Mārupe, LV-2167
Ikmēneša labāko ziņu apkopojums e-pastā:
Seko!