Uzņēmumiem aktuālas IP telefonijas risinājumu tendences

Uzņēmumiem aktuālas IP telefonijas risinājumu tendences

Tāpat kā mākoņrisinājumi, aizvien aktuālāka kļūst VoiP  telefonijas ierīkošana uzņēmumos. Galvenokārt šo procesu virza ievērojamais pakalpojuma izmaksu samazinājums un plašais funkciju klāsts, ko piedāvā telefonu centrāles pārvietošana uz mākoni. Telekomunikācijas risinājumi, kas agrāk bija pieejami tikai lieliem uzņēmumiem, jo maksāja pārāk dārgi, tagad ir pieejami ikvienam par krietni zemākām izmaksām. Reizē ar telekomunikācijas risinājumu pieejamības palielināšanos mainās arī lietotāju paradumi. Kādas ir uzņēmumiem aktuālākās tendences un priekšrocības VoiP telefonijas risinājumos?

1. Dati un statistika par klientiem

     Mākoņrisinājumu izmantošana telefonijā dod iespēju iegūt plašāku informāciju par uzņēmuma klientiem, viņu vajadzībām, kā arī uzlabot klientu apkalpošanas servisa kvalitāti. Ļoti bieži vadītāji uzskata, ka ir informēti par klientu problēmām, sūdzībām, kompānijas darbinieku īstenotās klientu apkalpošanas līmeni, balstoties uz subjektīvu informāciju. Funkcijas, ko piedāvā telefonijas mākoņrisinājumi, ļauj iegūt precīzu statistiku par klientu apkalpošanu, veikt datu analīzi un uzlabot klientu servisa līmeni, kā arī saprast aktuālākās problēmas un izvērtēt turpmāko darbu un stratēģiju.

2. Integrācija ar aplikācijām u. c. mākoņrisinājumiem

     Aizvien populārāka kļūst VoIP  telefonijas integrācija ar uzņēmumu CRM  sistēmām un dažādām aplikācijām – korporatīvajām telefonu grāmatām, zvanu reģistriem, mobilajām aplikācijām u. c. Integrācija ar CRM  ļauj iegūt papildu datus, statistiku, kā arī sinhronizēt uzņēmuma darbu vienotā sistēmā. Pēdējā tendence kļūst aizvien aktuālāka, un daudzi uzņēmumi cenšas apvienot darba procesus. Tas nozīmē uzņēmuma darba optimalizāciju, pārdošanai svarīgu datu iegūšanu un vienotu sistēmu, kurā ir ērti un pārskatāmi strādāt. 

    Ja uzņēmuma vajadzībām ir nepieciešams speciāls risinājums, tad, pateicoties plašajām aplikāciju integrācijas iespējām, to ir iespējams izveidot un savienot ar uzņēmuma fiksēto um mobilo telefoniju.

3. Iespēja izmantot telefoncentrāles funkcijas no mobilajām ierīcēm

     Uzņēmumu vadība nedrīkst ignorēt straujo mobilo ierīču lietošanas pieaugumu darba vajadzībām un to, ka šī tendence palielinās. Aizvien vairāk tiek lietotas ierīces, no kurām ir ērti strādāt neatkarīgi no atrašanās vietas. Turklāt runa vairs nav par vienu ierīci, bet gan vairāku mobilo ierīču apvienošanu vienotā sistēmā. 

     Pašlaik darbinieku mobilitāte un tās attīstīšana ir viena no aktuālākajām tendencēm uzņēmumos. Virtuālā telefonu centrāle dod iespēju apvienot fiksētos, mobilos telefonus un datorus vienotā sistēmā, ko ir iespējams pārvaldīt neatkarīgi no tā, kur atrodas un kuru no ierīcēm izmanto lietotājs. No šā risinājuma jūtams labums ir gan vadītājiem, gan darbiniekiem. Ja darbinieks nevar ierasties darbā, viņš var pilnvērtīgi strādāt, izmantojot portatīvo datoru vai planšetdatoru. Apvienojot datoru, planšeti, mobilo un fiksēto telefonu, viņam ir iespēja zvanīt no jebkuras ierīces, ir pieejami kontakti, zvanu vēsture no uzņēmuma telefona numura, kā arī darba e-pasts. Savukārt vadītājam ir pieejama pilna statistika par notiekošo. 

Fiksētā telefonija – joprojām aktuāla uzņēmumiem

     Lai gan joprojām pieaug mobilo telefonu lietošana darba vajadzībām, uzņēmumos, fiksētā telefonija aktualitāti nezaudē. Ja salīdzinām fiksēto telefonu piedāvājumu ar situāciju pirms pieciem gadiem, mūsdienās uzņēmumā fiksētā telefonija pilda plašāku funkciju klāstu. Tiek piedāvāti telefoni ar videokonferenču iespējām, skārienjutīgiem ekrāniem un bezvadu austiņām. Turklāt daudzas funkcijas, ko piedāvā fiksētā telefonija, – zvanu ieraksti, to pārvienošana citam lietotājam, IVR, balss pasts un fakss uz e-pastu – nav iespējams aizvietot ar mobilajiem risinājumiem. Ja uzņēmumā ir prakse izmantot tikai mobilos telefonus, garām tiek palaista vērtīga informācija – darbinieku komunikācija ar klientu, zvanu vēsture un klientu kontaktinformācija. Šie dati kļūst arvien aktuālāki, jo palielinās konkurence, un ikviens mūsdienīgs uzņēmuma vadītājs apzinās, cik svarīga ir klientu apkalpošana. Pat ja klients būs apmierināts ar pakalpojumu, bet viņu neapmierinās apkalpošanas līmenis, viņš drīz vien sāks izmantot konkurenta pakalpojumus.

      Mākoņrisinājumi telekomunikācijā ne tikai maina uzņēmumu darba stilu, attieksmi pret klientu apkalpošanu un samazina izmaksas. Pateicoties šo risinājumu ieviešanai, ir mainījusies arī telekomunikācijas pakalpojumu sniedzēju pieeja klientiem. Arvien vairāk tiek domāts par to, kā ar telekomunikācijas risinājumiem uzlabot klienta darba produktivitāti – klientu apkalpošanas līmeni, darbinieku mobilitāti un pieejamību, ne tikai ierīkot tālruņu līnijas.

Saistītie raksti


Kontakti

Saziņai:
23300113
Adrese:
Daugavas iela 38-3, Mārupe, LV-2167
Ikmēneša labāko ziņu apkopojums e-pastā:
Seko!