Veiksmīgi aizritējusi BiSMART konference "Gudrais uzņēmums"

Veiksmīgi aizritējusi BiSMART konference "Gudrais uzņēmums"

Tehnoloģiju attīstība piedāvā patiesi daudz iespēju, kā mūsdienās pilnveidot vai no nulles uzcelt viedu, konkurētspējīgu un veiksmīgu uzņēmumu. Gudrais algu aprēķins, risinājumi, kā cīnīties ar parādniekiem, laiku ietaupoši un efektīvi finanšu datu apstrādes risinājumi, pieejas, kā radīt patiesi labas attiecības ar klientu, kas veicinās gan lojalitāti, gan atkārtotu pirkumu izdarīšanu – par šo un daudz ko citu tika runāts 29. septembrī biznesa tehnoloģiju platformas BiSMART konferencē “Gudrais uzņēmums”.  

Kā pirmais pasākumā uzstājās PwC nodokļu pārvaldības un grāmatvedības konsultants Daniils Vladimirovs , kurš iepazīstināja ar gudro pieeju algu pakalpojumu nodrošināšanā jeb Payroll. Viņš īsi ieskicēja to, kā tehnoloģijas - datu vizualizācijas rīkus, procesu automatizāciju un mākoņrisinājumus efektīvi integrēt grāmatvedībā, norādot, ka šajā procesā tehnoloģiju ieviešana nevar noritēt bez sadarbības jeb efektīvas lietojamības. D. Vladimirovs arī izstāstīja, kā soli pa solim uzņēmumā ieviest gudro algu aprēķinu un uzsvēra, ka Payroll viedums slēpjas individuālā pieejā, ko praktizē katrs uzņēmums atsevišķi.

Ar pieredzes stāstu par to, kā uzņēmumam pārmaiņu laikā efektīvi risināt problēmas ar “grūtajiem” klientiem jeb parādniekiem, dalījās CSC Telecom projektu vadītājs Kārlis Leimanis. Viņš pastāstīja, kā viena saruna ar klientu mainījusi uzņēmuma uztveri, kā strādāt ar parādniekiem - tika pieņemts izaicinājums, kurā iegūtā pieredze un zināšanas esot vērtīgas un aktuālas arī šodien. Tas īpaši attiecas gan uz klientu informētību, gan darbu un komunikāciju ar parādniekiem.  

Ar savu pieredzi, kā pašu rokām uzcelt gudro uzņēmumu, dalījās Corporate Solutions grupa biznesa attīstības vadītājs Imants Felsbergs, kurš pastāstīja, kā radījis divus biznesus pilnīgi no nulles. Viens no tiem - uzņēmums “Apavu SPA”, kas šobrīd ir viena no lielākajām apavu darbnīcām Latvijā un no citām atšķiras ar savu inovatīvumu. Savukārt otrs – interaktīva e-apmācību platforma “Cloud Study”, kas piedāvā nozaru speciālistiem papildināt savas zināšanas dažādās jomās un no citiem līdzīgiem risinājumiem atšķiras ar stratēģiju.   

Par pilnībā digitāla biznesa priekšnosacījumiem pastāstīja Digital Mind valdes priekšsēdētājs Ingemārs Liakovičus. Viņš piedāvā savu digitālā biznesa vērtību ķēdi, uzsverot:

Digitāls bizness iespējams tikai tad, ja pamatā ir tehnoloģijas”.

Savukārt tehnoloģijas dod iespēju radīt jaunus biznesa modeļus, kā arī sniedz labāku klientu pieredzi. I. Liakovičus stāsta, kā dažādi tehnoloģiju risinājumi mainījuši klientu pieredzi, piemēram, Digital Mind radījis pakalpojumu SigningServices, kas izmaina klientu pieredzi un sadarbības formu ar uzņēmumiem.

Ražot vairāk ar zemākām izmaksām ir ienesīguma ķīla, par ko mūsdienās domā vairums uzņēmumu, integrējot automatizācijas risinājumus. Par to plašāk pastāstīja Briox Latvia pārdošanas menedžere Santa Gaugere. Viņa norāda, ka situācijā, kad uzņēmums veiksmīgi izvērsis savu produktu tirgū, jādomā, ko darīt tālāk – iekarot jaunu tirgu, paplašināt produktu klāstu vai analizēt klientu datus. S. Gaugere iezīmēja ceļu uz ienesīgām attiecībām ar klientiem, ietverot lojalitāti un labu pieredzi:

Izcils klientu serviss ne vienmēr nozīmē uz klientu orientētu uzņēmumu, bet uz klientu orientēts uzņēmums vienmēr nozīmē izcilu klientu servisu”.

Jo labāks ir mārketings, jo vieglāk ir pārdot” – ar īsu stāstu un šādiem vārdiem savu prezentāciju iesāka Mailigen by Pipedrive veiksmes menedžeris Gints Branks. Viņš iepazīstina ar tipiska klienta ceļu no risinājuma meklēšanas līdz produkta nopirkšanai, atkārtotiem pirkumiem vai Re-targeting reklāmai, ja produkts nav nopirkts. Tāpat ikvienam klientam ir arī savs dzīves cikls, kura ietvaros uzņēmumam jādomā ne tikai par jaunu klientu piesaisti, bet arī regulāru komunikāciju ar esošajiem.

Ar pieredzes stāstiem viedas uzņēmējdarbības plānošanā un atsekošanā, konkrētāk runājot par risinājuma SAP Analytics Cloud  integrāciju biznesā, dalījās Scandic Fusion vadītājs Kārlis Vītols. Viņš iepazīstina ar trim pieredzes stāstiem, pastāstot par trim uzņēmumiem - pašu Scandic Fusion, Vaisala un Rimi, kuri savā darbībā jau šodien efektīvi izmanto SAP Analytics Cloud rīku. Šis risinājums palīdz, piemēram, izmaksu, pārdošanas un finanšu jomā kopumā, tādējādi ļaujot ietaupīt laiku, nodrošinot precīzāku datu apstrādi un datu aizsardzību.

Ar pasākuma foto un video materiāliem, kā arī lektoru prezentācijām iespējams iepazīties šeit

Saistītie raksti


Kontakti

Saziņai:
23300113
Adrese:
Daugavas iela 38-3, Mārupe, LV-2167
Ikmēneša labāko ziņu apkopojums e-pastā:
Seko!