Zvanu uzskaite – vērtīgs risinājums uzņēmumā

Zvanu uzskaite – vērtīgs risinājums uzņēmumā

Kaut arī varētu šķist, ka mūsdienās komunikācija starp uzņēmumu un klientu lielākoties norit elektroniskajā vidē, kur palīdzīgu roku gatavs sniegt klientu konsultants vai čatbots, realitāte parāda, ka kompāniju ikdienā joprojām būtiska loma ir arī klienta apkalpošanai caur tālruni. Šādu tendenci parāda arī mobilo sakaru operatora “Tele2” un pētījumu centra “SKDS” veiktās aptaujas rezultāti.

Aptaujā par klientu apkalpošanas kvalitāti un paradumiem kopumā piedalījās 1005 iedzīvotāji, kā arī 750 uzņēmēji. Galvenais secinājums, balstoties uz aptaujas dalībnieku sniegtajām atbildēm – komunikācija ar uzņēmumu caur tālruni arī mūsdienās joprojām ir aktuāla un tā ir nozīmīga klientu noturēšanā.

30% respondentu norādījuši, ka pēdējā gada laikā nav iegādājušies kāda uzņēmuma produktu vai pakalpojumu, jo neesot varējuši sazvanīt konkrēto kompāniju.

To, ka arī digitalizācijas laikmetā komunikācija pa telefonu ar klientu joprojām ir svarīga, apstiprināja arī uzņēmēju sniegtās atbildes. 67% aptaujāto uzņēmēju norādījuši, ka viņu klienti regulāri zvana pa telefonu, lai saņemtu informāciju par konkrētu preci vai pakalpojumu un to iegādātos.

Tele2 komercdirektors Raivo Rosts, runājot par aptaujas rezultātiem, norādījis, ka tā ir realitāte – zaudēt klientus, ja uzņēmums nav varējis atbildēt uz to zvaniem. Šo situāciju varētu risināt zvanu uzskaites sistēmas, kuras izmanto vien katrs desmitais uzņēmums, un visretāk tieši mazie komersanti. R. Rosts arī piebilda, ka zvanu uzskaites sistēmu ieviešana uzņēmumā vairs nav dārgs un apjomīgs process, kā varētu šķist. Mūsdienās šo, acīmredzami uzņēmumam noderīgo risinājumu iespējams iegūt attālināti – arī ar zvanu uzskaites aplikāciju palīdzību.

Saistītie raksti


Kontakti

Saziņai:
23300113
Adrese:
Daugavas iela 38-3, Mārupe, LV-2167
Ikmēneša labāko ziņu apkopojums e-pastā:
Seko!