Desmitā daļa iedzīvotāju jau šobrīd gatavi pirkt auto internetā

Desmitā daļa iedzīvotāju jau šobrīd gatavi pirkt auto internetā

Domājot par jauna auto iegādi, aizvien būtiskāka loma atbilstošākā transportlīdzekļa izvēlē tiek piešķirta tieši internetā atrodamajai informācijai, kas ietver, piemēram, preču klāstu, aprakstu un iegādes iespējas. Kaut arī lielākoties automašīnas joprojām tiek iegādātas klātienē, liela daļa potenciālo pircēju būtu gatavi jau tuvā nākotnē savu noskatīto spēkratu iegādāties internetā.

Auto tirgus interneta pārdošanas platformas “AUTO.RIA.com” pārvaldītājs Igaunijas uzņēmums “RIA.com Marketplaces” veicis pētījumu par auto iegādes paradumiem un tendencēm interneta vidē. Tajā noskaidrots, ka teju visi jeb 97% potenciālie auto pircēji informāciju par pieejamo transportlīdzekļu klāstu un to iegādes iespējām meklē internetā. Turklāt lielākā daļa no šiem potenciālajiem pircējiem jeb 78% nepieciešamo informāciju meklē tieši ar viedtālruņa palīdzību.

Pētījumā arī atklāts tas, ka interneta laikmetā krietni mazinājusies potenciālo auto pircēju vēlme apmeklēt auto salonus.

Noskaidrots, ka pirms auto iegādes vidēji tiek apmeklētas ap 14 dažādas mājaslapas ar auto piedāvājumiem un tikai 1 – 2 auto saloni.

Tāpat vēlmi meklēt informāciju tiešsaistē par vēlamo auto, domājams, palielina arī autoindustriju pārstāvošu uzņēmumu izsūtītie piedāvājumi internetā un e-pastā par auto iegādes iespējām.

Būtiski, ka liela daļa aptaujāto ar interneta palīdzību ne vien meklē informāciju par vēlamo transportlīdzekli, bet arī tuvā nākotnē pat būtu gatavi pašu auto iegādāties tiešsaistē – tā norādījuši ap 35% aptaujas dalībnieku. Tikmēr 10% aptaujāto apgalvo, ka jau šobrīd būtu gatavi savu izvēlēto automašīnu iegādāties ar interneta starpniecību.

Saistītie raksti


Kontakti

Saziņai:
23300113
Adrese:
Daugavas iela 38-3, Mārupe, LV-2167
Ikmēneša labāko ziņu apkopojums e-pastā:
Seko!