Google Jūrmalā sarīko ekskluzīvu partneru pasākumu

Google Jūrmalā sarīko ekskluzīvu partneru pasākumu

Kā norāda viens no Google partneriem - digitālās aģentūras „Top Media” - valdes priekšsēdētājs Mārtiņš Kažemaks - pasākuma „Google CEE Day 2018” rīkošanas mērķis pamatā bija satuvināt reģiona labākās digitālās aģentūras, tādā veidā veicinot pieredzes apmaiņu to starpā. 

Tāpat aģentūras tika izglītotas par jautājumiem, kas skar tehnoloģiju attīstību, kā tās ietekmē digitālo mārketingu, kā arī par Google piedāvātajiem jaunākajiem rīkiem un iespējām.  

Bez vērtīgas pieredzes un zināšanu sniegšanas saviem partneriem – digitālajām aģentūrām – Google bija sagādājis vēl vienu pārsteigumu. Kompānijas pārstāvji publiski paziņoja, ka Google galvenā platforma – Google Adwords maina savu logo un nosaukumu un tagad sauksies Google Ads. Jāpiebilst, ka Google Adwords sava logo un nosaukuma maiņu piedzīvoja savā dzimšanas dienā -  27. jūnijā, kad platformai apritēja 18. gadskārta.

Šos un vēl citus patīkamus pārsteigumus un zināšanas saņēma kopumā ap 450 pasākuma dalībnieku no 180 aģentūrām, kas atrodas 17 valstīs Centrāleiropā un Austrumeiropā. Pasākumā piedalījās arī jau pieminētās digitālās aģentūras „Top Media” pārstāvji. Jāatzīmē, ka šī aģentūra ir viena no kopumā 40 digitālajām aģentūrām Latvijā, kas darbojas kā Google partneri un ikdienā apkalpo klientus, kas interesējas par Google sniegtajām iespējām.

Runājot par Google izvēli rīkot šo vērienīgo pasākumu tieši Latvijā, Mārtiņš Kažemaks norāda straujo izaugsmes tempu digitālās reklāmas jomā, kas šobrīd novērojams Latvijā. Šādai attīstībai ievērojamu atbalstu sniegusi Google, piedāvājot dažādas reklāmas iespējas, kas palīdz attīstīt dažāda veida biznesu un piedāvāt to cilvēkiem ar dažādām gaumēm.

Saistītie raksti


Kontakti

Saziņai:
23300113
Adrese:
Daugavas iela 38-3, Mārupe, LV-2167
Ikmēneša labāko ziņu apkopojums e-pastā:
Seko!