Ar mākslīgo intelektu varēs tērzēt arī SEB bankas klienti

Ar mākslīgo intelektu varēs tērzēt arī SEB bankas klienti

Laikā, kad aizvien vairāk uzņēmumu klientu konsultanta uzdevumus uztic vienmēr laipnajiem un nenogurdināmajiem virtuālajiem asistentiem jeb čatbotiem, arī bankas aktīvāk nolemj izmantot šīs tehnoloģiju sniegtās iespējas, veicot transformācijas klientu servisu jomā. Šādu soli spērusi arī SEB banka, kas kopš novembra sākuma saviem klientiem piedāvā vēl operatīvāku saziņu un iespēju jebkurā diennakts laikā noskaidrot sev interesējošos jautājumus. 

Pēc SEB bankas sniegtās informācijas – šobrīd virtuālais klientu konsultants spēj četrās dažādās valodās atbildēt un konsultēt par vairākiem bankas ikdienas pakalpojumiem, tostarp maksājumu kartēm, aizdevumiem, elektroniskajiem pakalpojumiem. Norādīts, ka jautājumu loks, uz kuriem čatbots spēj atbildēt, laikā gaitā tiks paplašināts. Vienlaikus, ja tomēr gadās situācija, kad tas uz uzdoto jautājumu atbildēt nevar, klients automātiski tiek novirzīts pie klientu konsultanta – cilvēka, kas varēs sniegt kompetentu atbildi uz jautājumu, ar kuru netika galā mākslīgā intelekta darbinātais čatbots.

Virtuālais asistents SEB bankas klientam gatavs palīdzēt jebkurā diennakts laikā visu gadu, strādājot bez brīvdienām.

Kopš novembra sākuma SEB bankas čatbots sniedzis vairāk nekā 280 konsultācijas Latvijas klientiem - lielākā daļā jeb 70% gadījumu tas spējis tikt galā ar jautājumu patstāvīgi, bez cilvēka palīdzības. 

Norādīts, ka jaunais darba kolēģis ne tikai atvieglo SEB bankas darbinieku ikdienu, bet arī rosinājis izveidot jaunas darba vietas. Lai čatbots spētu veiksmīgi mācīties, analizēt klienta uzdotos jautājumus un sniegt pilnvērtīgas atbildes uz tiem, nepieciešama īpaša treneru komanda, kas rūpējas par virtuālā asistenta pilnveidi. Tikmēr SEB bankas Digitālās attīstības vadītājs Iļja Nogičevs norādījis, ka virtuālā asistenta apmācība esot diezgan sarežģīts process, jo, strādājot ar klientiem, zināms, cik atšķirīgi var tikt formulēts viens un tas pats jautājums. Atšķirīga var būt arī klientu izpratne par bankas pakalpojumiem. Tieši tāpēc I. Nogičevs tiem, kas izvēlas komunicēt ar SEB bankas čatbotu, iesaka uzdot īsus un kodolīgi formulētus jautājumus.

Saistītie raksti


Kontakti

Saziņai:
23300113
Adrese:
Daugavas iela 38-3, Mārupe, LV-2167
Ikmēneša labāko ziņu apkopojums e-pastā:
Seko!