Konferencē noskaidros aktuālākos un efektīvākos risinājumus klientu vadības jomā

Konferencē noskaidros aktuālākos un efektīvākos risinājumus klientu vadības jomā

Klientu vajadzības un arī paši klienti mūsdienās mainās neiedomājamā ātrumā - tas, kas aktuāls bija vakar, šodien jau ir tāla pagātne. Tomēr nemainīgas vērtības, kas klientu acīs liecina par labu servisu, ir kvalitatīvi un ātri veikts pakalpojums, nolasot vissīkāko vēlmi no klienta acīm. Veiksmīgas un efektīvas klientu vadības nodrošināšanā un izcila klientu servisa sniegšanā uzņēmumiem šodien talkā nāk virkne tehnoloģiju un iespēju. Mākslīgais intelekts, mašīnmācīšanās, e-pastu mārketings, sociālie tīkli, čatboti un citi risinājumi, kas tuvāk tiks apskatīti BiSMART rīkotajā konferencē “Klientu vadība”.

Uzņēmuma dzīvotspēja lielā mērā ir atkarīga no klienta – vairākas pozitīvas atsauksmes var veicināt pirktspēju un konkurētspēju, tikmēr viena vienīga negatīva atsauksme var sabojāt uzņēmuma reputāciju uz visiem laikiem. Tikmēr pareizie risinājumi īstajā laikā var atslēgt durvis pat uz prasīgākā klienta sirdi vienā acumirklī. Kā to panākt, kādi rīki tam nepieciešami, būs iespēja noskaidrot 29. oktobrī, kad viesnīcā “Riga Islande Hotel” norisināsies biznesa tehnoloģiju platformas “BiSMART” rīkotā konference “Klientu vadība”. Izzināt aktuālākos un noderīgākos risinājumus mūsdienās tik aktuālajā klientu vadības jomā aicināti klientu servisu, zvanu centru augstākais menedžments, uzņēmumu un valsts iestāžu pārdošanas un mārketinga nodaļu vadītāji, MVU īpašnieki un vadītāji.

Konferencē tiks aptverts plašs tēmu loks, ļaujot iepazīties ar klientu vadībā aktuālākajiem izaicinājumiem un tiem piemērotākajiem risinājumiem.

Piemēram, SAP biznesa arhitekts Aleksandrs Popovs atklās to, kādas prasmes un resursi nepieciešami izcilas klientu pieredzes sniegšanai un kā to veiksmīgi pielietot praksē, lai bizness zeltu un plauktu. Mailigen veiksmes menedžeris Gints Branks pastāstīs, kādā veidā e-pastu mārketingu efektīvi izmantot komunikācijā ar klientu. Klienti mūsdienās kļūst aizvien steidzīgāki, tāpēc īpaši novērtēs tādu apkalpošanu, kurā vajadzību izprašana un vēlmju nolasīšana no acīm ir standarts. Par to, kā ieviest principu “zini savu klientu” uzņēmuma ikdienā, pastāstīs Lursoft korporatīvo klientu konsultante Rūta Beirote. Savukārt ar mākslīgā intelekta un mašīnmācības nākotni klientu pieredzē iepazīstinās Adventus Solutions direktors Deivids Karlijs (David Curley).

Šīs ir tikai dažas no tēmām, kas tiks apskatītas BiSMART rīkotajā konferencē “Klientu vadība”, ļaujot saprast to, kādos veidos iespējams risināt aktuālākos izaicinājumus klientu vadības jomā, kurš no tiem uzņēmumam būs piemērotākais un kā jau šodien veiksmīgāk izprast ceļus uz klienta sirdi un padarīt to neizsakāmi apmierinātu jau rīt.

Saistītie raksti


Kontakti

Saziņai:
23300113
Adrese:
Daugavas iela 38-3, Mārupe, LV-2167
Ikmēneša labāko ziņu apkopojums e-pastā:
Seko!