Adidas trīs gadu laikā pilnībā atteiksies no televīzijas reklāmas

Adidas trīs gadu laikā pilnībā atteiksies no televīzijas reklāmas

Vācijas sporta preču ražotāja Adidas ģenerāldirektors Kaspers Rorsteds intervijā televīzijas kanālam CNBC paziņojis, ka viņa vadītā kompānija līdz 2020. gadam pilnībā atteiksies no reklāmu izvietošanas televīzijā.

Kompānijas vadītājs paskaidrojis, ka Adidas plāno koncentrēties galvenokārt uz digitālajiem informācijas kanāliem, jo uzskata par savu mērķi gados jaunu klientu piesaistīšanu.

„Visi mūsu kontakti ar patērētājiem notiek ar digitālo mediju starpniecību, un mēs ticam, ka nākošo trīs gadu laikā spēsim izveidot daudz tiešāku mijiedarbību ar patērētājiem,” piebildis K. Rorsteds.

Dominē viedoklis, ka pie līdzīgas politikas neizbēgami nonāks arī daudzas citas kompānijas – patēriņa preču ražotājas, jo ap 2020. gadu visa to zīmolu, kas orientēta uz kategorijas 25+ pircējiem, auditorija sastāvēs no aktīviem interneta lietotājiem.

Saistītie raksti


Kontakti

Saziņai:
23300113
Adrese:
Daugavas iela 38-3, Mārupe, LV-2167
Ikmēneša labāko ziņu apkopojums e-pastā:
Seko!