“GEFCO” iepazīstina ar balss-aktivizējamu izsekošanas rīku

“GEFCO” iepazīstina ar balss-aktivizējamu izsekošanas rīku

Jaunais rīks, kuru izstrādājusi “GEFCO” kravu pārvadājumu nodaļa, ir pirmais šāda veida risinājums “GEFCO” Time Critical sūtījumiem. Tas papildina “GEFCO” esošo izsekošanas piedāvājumu klientiem, kuri pieprasa nākamās paaudzes reāllaika uzraudzību augstas prioritātes sūtījumiem, kam ātrums un efektivitāte ir ārkārtīgi svarīgi. Rīks, kas tiek dēvēts par “TRACY”, izmanto “Wisetech Global Cargowise” loģistikas programmatūru un darbojas viedajā ierīcē.

Tas ļauj klientiem iegūt pamatinformāciju par nosūtīšanas iespējām, tostarp galamērķa, lidojuma vai kuģa numuru un paredzamo/faktisko ierašanos galamērķī, izmantojot vienkāršu balss komandu.

“TRACY” papildinās “GEFCO” tradicionālo izsekošanas piedāvājumu ar GEFC@nnect, kas klientiem nodrošinās augstas efektivitātes izsekojamību, izmantojot tiešsaistes portālu. Šis rīks ir izstrādāts, lai atbalstītu uzņēmumus, kuriem nozīmīgs ir ātrums un pārliecība par kritiskām piegādēm.

Pirms plānotā rīka ieviešanas un apskates plašākai auditorijai, “GEFCO Grupa” jau ir veiksmīgi demonstrējusi jaunās tehnoloģijas klientiem. Tas tiek atzīts par pirmo pastāvīgās attīstības soli, turpinot atjauninājumus un nodrošinot vēl lielāku funkcionalitāti, tostarp iespējamo savienojumu ar lidojumu un jūras izsekošanas pakalpojumiem.

Entonijs Gans (Anthony Gunn), "GEFCO" viceprezidents norāda: "Mēs esam ļoti priecīgi, ka šo pakalpojumu varam sniegt kopā ar saviem partneriem. “TRACY” ir jaunākais no aktuālo tehnoloģiju sērijas, ko “GEFCO” nesen ir iekļāvis piegādes ķēdes pārvaldībā, jo pārvalda inovāciju tirgu.” Viņš atklāj, ka - "Attiecībā uz kravu pārvadājumiem - jo īpaši mūsu piedāvātajiem kritiskajiem laika risinājumiem, kur pārredzamība un reāllaika pārraudzība ir obligāta - jaunajam instrumentam ir nozīmīga loma, un mēs esam saviļņoti par atsauksmēm, ko esam saņēmuši no klientiem.” 

„Kā uzticams partneris mūsu klientiem, mēs sniedzam viņiem vislielāko pārliecību, ka viņu preces ir labās un drošās rokās. Pateicoties ātrumam un ērtai “TRACY” izmantošanai, mēs esam kļuvuši vēl labāki nekā iepriekš " - norāda "GEFCO" viceprezidents.  

Lai apmierinātu patērētāju vajadzības, arvien vairāk meklējot īpaši personalizētus pakalpojumus, “GEFCO” ir izstrādājis godalgoto lietotni "My Car Is There", kas ļauj gala klientiem pārvaldīt savu jauno transportlīdzekļu piegādi.

“GEFCO Grupa” ir arī uzsākusi veidot Inovāciju Fabriku uzņēmumā, kuras mērķis ir identificēt inovatīvus darbinieku projektus un nodrošināt atbilstošus resursus, lai atbalstītu to attīstību, kā arī sekmētu jaunu ideju ģenerēšanu un radošumu uzņēmumā.

"GEFCO" pārstāvji norāda, ka ilgstoša sadarbība ar saviem partneriem ir pamats kopīgai izaugsmei. Pamatojoties uz 69 gadu laikā iegūtām zināšanām un spēcīgu mantojumu automobiļu jomā, uzņēmums izstrādā gudrus, elastīgus risinājumus sarežģītām piegādes ķēdēm. Šobrīd "GEFCO Grupa" ir Eiropas līderis automobiļu loģistikas jomā un viens no 10 lielākajiem globālajiem partneriem multimodālu piegādes ķēžu risinājumu jomā. Grupa ir pārstāvēta 47 valstīs, tās tīklā ir vairāk nekā 300 galamērķu un 13 000 darbinieku visā pasaulē. "GEFCO Grupa" apgrozījums 2017. gadā bijā 4,4, miljardi eiro.

Saistītie raksti


Kontakti

Saziņai:
23300113
Adrese:
Daugavas iela 38-3, Mārupe, LV-2167
Ikmēneša labāko ziņu apkopojums e-pastā:
Seko!