Lai nolasītu cenu zīmes, pēc brillēm vairs nebūs jāsniedzas

Lai nolasītu cenu zīmes, pēc brillēm vairs nebūs jāsniedzas

Tehnoloģiju pieskārienu mūsdienās var izjust aizvien lielākā skaitā dažādu jomu, taču tagad to tiešā nozīmē var sataustīt arī mazumtirdzniecības veikalu klienti Latvijā. Dažās tirdzniecības vietās Latvijā uzstādītas pirmās interaktīvās cenu zīmes, kas ērtā un pārskatāmā veidā ļauj ne vien nolasīt preces cenu, bet arī, piemēram, iepazīties ar produkta sastāvu.

Tehnoloģiju, kas ļauj ar skārienjūtīga displeja palīdzību detalizēti iepazīties ar konkrēto produktu, izstrādājis Latvijas uzņēmums Vivid Tech. Pagaidām šī tehnoloģija ļauj ērtāk iepazīties ar produktiem, kas atrodas veikalā “Spirits and Wine”, kur viedāku un mūsdienīgāku skatu ieguvušas jau 50 cenu zīmes. Līdz vasaras sākumam plānots šīs interaktīvās cenu zīmes izvietot visos četros “Spirits and Wine” veikalos Rīgā. Konkrēti šāda tipa veikalos skārienjūtīgie displeji palīdz iepazīties ne vien ar konkrētā dzēriena cenu, bet arī ar tā sastāvu, garšas niansēm, receptēm, tapšanas procesu, kā arī pieejamību veikalā.

Uzņēmuma Vivid Tech pārstāvis Andris Lūkins, runājot par interaktīvo cenu zīmju priekšrocībām, izcēla iespēju konkrētā produkta ražotājam vai izplatītājam modernā un pieejamākā veidā nodot savu vēstījumu pircējam, tādā veidā radot ciešāku saikni ar klientu. Bez visām jau uzskaitītajām tehnoloģijas iespējām, Vivid Tech pārstāvis norādīja par vēl dažām, piemēram, statistikas datu pieejamību par pircēja pavadīto laiku pie konkrētās preces. Tāpat interaktīvo cenu zīmju ierīču funkcija ietver ne vien pircēju, bet arī pārdevēju informēšanu.

Tās pārdevējiem ļauj apzināt dažādas tendences, piemēram, patērētāju uzvedību, pirkšanas paradumus, ko var attiecināt uz katru produktu, kam pievienota interaktīvā cenu zīme.

Preču aprīkošana ar šīm cenu zīmēm būtiski atvieglo arī klientu konsultantu darbu, kā arī ļauj tiem izvairīties no dažkārt ķēpīgā darba ar cenu zīmju nomaiņu.

A.Lūkins arī uzsvēra, ka plašāka interaktīvo cenu zīmju integrācija tirdzniecībā ļautu nodrošināt caurspīdīgumu ražotāja un klienta attiecībās, kā arī veicinātu atklātību, informējot pircēju par preču sastāvu, derīguma termiņu un citām komponentēm.

Saistītie raksti


Kontakti

Saziņai:
23300113
Adrese:
Daugavas iela 38-3, Mārupe, LV-2167
Ikmēneša labāko ziņu apkopojums e-pastā:
Seko!