“Maxima” ievieš viedākas rēķinu apmaksas iespējas

“Maxima” ievieš viedākas rēķinu apmaksas iespējas

Atteikšanās no papīru kalniem, ieviešot gan klientam, gan darbiniekam parocīgākus un ērtākus risinājums, ir viens no ievērojamākajiem tehnoloģiju ieguvumiem. Arī mazumtirgotājs “Maxima Latvija”, turpinot pāreju uz viedāku un pārdomātāku tirdzniecību, ķēries klāt pie rēķinu apmaksas procesa uzlabošanas. Lielā daļā veikalu jau šobrīd iespējams apmaksāt savu rēķinu, izmantojot vien viedtālruni.

Jau labu laiku Maxima Latvija bez iespējas iegādāties ikdienā nepieciešamās preces piedāvā arī ap 150 dažādu rēķinu apmaksu, piemēram, nekustamā īpašuma apsaimniekošanas, nekustamā īpašuma nodokļa, telekomunikācijas un komunālo pakalpojumu, ko sniedz, piemēram, Latvenergo, virkne mobilo sakaru operatoru un citi uzņēmumi. Nu, kļūstot viedākiem, Maxima Latvija investējusi ap pusmiljonu eiro, lai līdzšinējos skenerus, kas ļāva apmaksāt tikai papīra rēķinus, nomainītu uz jaunākās paaudzes skeneriem, kas dod iespēju noskenēt rēķinu no viedierīces ekrāna.

Šādā veidā ātrāku un ērtāku rēķinu apmaksu pašreiz iespējams veikt 60% Maxima veikalu.

Runājot par jauno skeneru sniegtajām priekšrocībām, Maxima Latvija IT departamenta direktors Mārtiņš Smilga uzsvēra, ka tie ļaus izvairīties ne vien no rēķinu drukāšanas un sniegs iespēju tos apmaksāt ātrāk, bet arī ļaus katram pašam veikt rēķinu skenēšanu. Aprēķināts, ka jau tagad šāda risinājuma ieviešana esot samazinājusi rēķinu apmaksas ilgumu par trešdaļu. Tādā veidā laiku ietaupa ne vien pircējs, bet arī kasieris, kas var pievērsties kvalitatīvākai un ātrākai apkalpošanai.

Savukārt pakalpojuma nodrošinātāja “Sollo LV” direktore Ilze Bišofa norādījusi, ka Maxima aktīvi paplašina sadarbības partneru tīklu, līdz ar to, ļaujot aizvien vairāk rēķinu līdztekus ikdienā nepieciešamajām precēm apmaksāt turpat veikalā. 

Saistītie raksti


Kontakti

Saziņai:
23300113
Adrese:
Izstāžu centrs Ķīpsala, Rīga
Ikmēneša labāko ziņu apkopojums e-pastā:
Seko!