Pēc pasta pakalpojumiem rindā vairs nav jāstāv

Pēc pasta pakalpojumiem rindā vairs nav jāstāv

Pēc Latvijas Pasta sniegtās informācijas - Latvijas Pasts jau labu brīdi veic klientu servisa uzlabojumus, saviem klientiem piedāvājot ērtāku pakalpojumu saņemšanu ar mobilās lietotnes Latvijas Pasts palīdzību. Ar tās palīdzību ieviesta klientu vadības plūsmas sistēma In-Out, kas regulē apmeklētāju kustību pasta nodaļā. Piemēram, ar lietotnes starpniecību klientam ir iespēja attālināti pieteikties pakalpojuma saņemšanai. Latvijas Pasts, turpinot pilnveidot savu mobilo aplikāciju, papildinājis to ar visai noderīgu funkciju - klients tagad var arī tiešsaistē sekot līdzi rindas virzībai un tādējādi produktīvāk saplānot savu laiku.  

Jaunā aplikācijas funkcija, kas piedāvā tiešsaistē sekot rindas plūsmai, ļauj klientam redzēt ne tikai savu, bet arī visus pārējos numurus, kuri gaida rindā pirms konkrētā klienta numura.

Aplikācijas lietotājs var arī redzēt prognozi par aptuveno gaidīšanas laiku, kas šim lietotājam varētu palīdzēt efektīvāk saplānot savu laiku.

Ja tieši tajā laikā, kad klientam jādodas uz pasta nodaļu saņemt savu pakalpojumu, viņš nevar ierasties, tad aplikācija piedāvā klienta kārtas numuru atlikt uz piecām minūtēm vai atcelt. Raitākai klientu plūsmai mobilā lietotne informē klientu, kad pirms viņa rindā ir palikuši trīs numuri un kad pienācis konkrēta klienta numurs, uzreiz norādot arī attiecīgo kasi, kurā tiks sniegts pakalpojums.

Klientu vadības plūsmas sistēmu In-Out Latvijas Pasts ieviesa pēdējo divu gadu laikā. Šo pakalpojumu veiksmīgi izmanto jau 84 pasta nodaļas – 41 Rīgā un 43 pārējā Latvijas teritorijā. Līdz gada beigām klientu vadības plūsmas sistēmu plānots ieviest vēl divu Latvijas pilsētu pasta nodaļās – Līvānos un Liepājā.

Saistītie raksti


Kontakti

Saziņai:
23300113
Adrese:
Daugavas iela 38-3, Mārupe, LV-2167
Ikmēneša labāko ziņu apkopojums e-pastā:
Seko!