Sievietes aicinātas pieteikties uz bezmaksas IKT apmācībām

Sievietes aicinātas pieteikties uz bezmaksas IKT apmācībām

Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (IKT) speciālistu trūkums Latvijā joprojām ir jūtams, un kopumā arī sievietes vēl tik aktīvi nesteidz aizņemt brīvās darba vietas šajā jomā. Tieši tāpēc Latvijas Informācijas un komunikācijas asociācija (LIKTA) kopā ar Nodarbinātības valsts aģentūru aicina sievietes vecumā no 18 līdz 29 gadiem, kuras nestrādā, nemācās un neapgūst kādu amatu, pieteikties bezmaksas IKT apmācībām, kas ir daļa no starptautiska projekta “Women4IT”.

LIKTA viceprezidente Māra Jēkabsone skaidro, ka sievietes var pieteikties apmācībām kādai no sešām IKT jomas profesijām - projektu koordinators, informācijas sistēmu testētājs, klientu apkalpošanas speciālists, datu analītiķis, datu aizsardzības speciālists vai digitālo mediju praktiķis. 

Protams, ka uzreiz izvēlēties, kurš no šiem amatiem ir piemērotākais un patīk vislabāk, varētu būt grūti, tāpēc potenciālajām dalībniecēm savu prasmju labākai izvērtēšanai LIKTA sadarbībā ar astoņām Eiropas valstīm radījusi digitālo platformu digitaljobs.women4it.eu/lv. Šis interneta resurss ļauj padziļinātāk iepazīties ar katru no augstāk minētājiem amatiem, kādām prasībām un īpašībām jāpiemīt, lai tajos darbotos utml. Savukārt atrast sev piemērotāko jomu var, aizpildot testu turpat platformā. Pēc testa izpildes dalībniecēm jāizvēlas viena no šīm sešām profesijām, kurai vajadzīgās prasmes tad arī apgūs apmācībās.

Būtiski, ka projekts “Women4IT” paredz ne tikai bezmaksas apmācības, bet dalībniecēm tiks sniegts arī atbalsts darba gaitu uzsākšanai pēc kursu pabeigšanas. 

Jāpiebilst, ka bezmaksas IKT apmācību pirmā kārta projekta “Women4IT” ietvaros norisinājās rudenī, kad tās veiksmīgi pabeidza 39 dalībnieces. Kursu otrā kārta sāksies 2021. gada janvārī, tāpēc ikviena interesente, kura atbilst prasībām, vēl var pieteikties. 

Saistītie raksti


Kontakti

Saziņai:
23300113
Adrese:
Daugavas iela 38-3, Mārupe, LV-2167
Ikmēneša labāko ziņu apkopojums e-pastā:
Seko!