Programma

24. maijs

Klientu serviss

Profesijas konference: ekspertu viedokļi, padomi, risinājumi un pieredzes stāsti konkrētas profesijas ietvaros
Rīga

Pieteikties

iNTRO
Mēs dzīvojam klientu attiecību laikmetā. Klients sagaida atbildi uz uzdoto jautājumu 30 min laikā. Šodien aktuāls kļūst jauns attiecību modelis, kurš arvien vairāk aizvieto līdzšinējos B2B un B2C, proti, H2H. Tas ir izaicinājums, ņemot vērā pieaugošo tehnoloģiju ienākšanu katrā klientu servisa aspektā - zvanu centri, “chatboti”, autoatbildētāji, CRM sistēmas, datu analītika, e-pastu mārketings, milzīgais "troksnis" sociālajos tīklos, ierobežotais laika resurss, vairāku paaudžu līdzāspastāvēšana un paradumu maiņa. Tās ir tikai dažas no klientu servisa profesijai aktuālajām tēmām, kas tiks apskatītas konferencē

Kontakti

Saziņai:
23300113
Adrese:
Eduarda Smiļģa iela 9
Rīga, LV-1002
Ikmēneša labāko ziņu apkopojums e-pastā:
Seko!