Programma

31. maijs

Klientu serviss

Profesijas konference: ekspertu viedokļi, padomi, risinājumi un pieredzes stāsti konkrētas profesijas ietvaros
Riga Islande Hotel, Ķīpsalas iela 2

Pieteikties

iNTRO
Mēs dzīvojam klientu attiecību laikmetā. Klients sagaida atbildi uz uzdoto jautājumu 30 min laikā. Šodien aktuāls kļūst jauns attiecību modelis, kurš arvien vairāk aizvieto līdzšinējos B2B un B2C, proti, H2H. Tas ir izaicinājums, ņemot vērā pieaugošo tehnoloģiju ienākšanu katrā klientu servisa aspektā - zvanu centri, “chatboti”, autoatbildētāji, CRM sistēmas, datu analītika, e-pastu mārketings, milzīgais "troksnis" sociālajos tīklos, ierobežotais laika resurss, vairāku paaudžu līdzāspastāvēšana un paradumu maiņa. Kā saglabāt izcilu klientu servisu? Kā uzlabot attiecības ar savu klientu, lai tas paliktu lojāls Tavam uzņēmumam? Tās ir tikai dažas no klientu servisa profesijai aktuālajām tēmām, kas tiks apskatītas konferencē


9.00
Reģistrācija, rīta kafija


9.30
Konferences atklāšana

Tehnoloģijas, kas maina mūsu dzīvi, nākotni

Juris Kabakovs, BiSMART, vadītājs


9.50
Klientu iebildumi – izcila klientu servisa lielākais izaicinājums

Pāvels Hafizovs, Triviums, treneris


10.40
Cik svarīgas ir klientu servisa nianses - Zvanu vadibas funkcijas

 Juris Breičs, Latvijas Mobilais telefons 


11.00
Vienkārši. Līdzās

Līga Šmite, Sadales tīkls, servisa attīstības vadītāja 


11.20
Kafija, sarunas


11.50
Mākslīgā intelekta izmantošana klientu apkalpošanā

Adventus Solutions 


12.10
Kontaktu centri klientu servisa nodrošināšanai

Timo Jolkin, Cisco (Somija)


12.30
E-pasta mārketings, lai veidotu attiecības ar klientu

Jānis Rozenblats, Mailigen, dibinātājs un vadītājs


12.50
Klientu pieredzes izziņa konkurētspējas uzlabošanai

Elīna Ozoliņa, Corporate Consulting, tirgus izpētes vadītāja


13.10
Individuālās pārrunas, kontaktu birža

Kontakti

Saziņai:
23300113
Adrese:
Slokas iela 31-11, Rīga, LV-1048
Ikmēneša labāko ziņu apkopojums e-pastā:
Seko!