Programma

29. oktobris

KLIENTU VADĪBA

MĀRKETINGS. PĀRDOŠANA. KLIENTU SERVISS
RIGA ISLANDE HOTEL, ĶĪPSALAS IELA 2

Pieteikties

iNFO
Tehnoloģisko jauninājumu ieviešana sniedz uzņēmumam optimizācijas iespējas - sākot ar mārketinga un pārdošanas procesiem līdz pat klientu apkalpošanai. Automatizācija ir skārusi kā vispārējās informācijas pieprasījumus, tā arī mārketinga un pārdošanas procesus. Šodien aktuāls kļūst jauns attiecību modelis, kurš arvien vairāk aizvieto līdzšinējos B2B un B2C, proti H2H. Tas ir izaicinājums, ņemot vērā pieaugušo tehnoloģiju ienākšanu katrā klientu servisa aspektā - zvanu centri , “chatboti”, autoatbildētāji, CRM sistēmas, datu analītika, e-pastu mārketings, milzīgais “troksnis” sociālajos tīklos, ierobežotais laika resurss, vairāku paaudžu līdzāspastāvēšana un paradumu maiņa. Par šo un vēl daudz ko citu tiks runāts klientu vadībai veltītā konferencē.

Mērķauditorija:
Klientu servisu, zvanu centru augstākais menedžments, uzņēmumu un valsts iestāžu pārdošanas un mārketinga nodaļu vadītāji, MVU īpašnieki un vadītāji.

Kontakti

Saziņai:
23300113
Adrese:
Daugavas iela 38-3, Mārupe, LV-2167
Ikmēneša labāko ziņu apkopojums e-pastā:
Seko!