Programma

27. oktobris

KLIENTU VADĪBA

MĀRKETINGS. PĀRDOŠANA. KLIENTU SERVISS
RIGA ISLANDE HOTEL, ĶĪPSALAS IELA 2

Pieteikties

iNFO
Apmierināts klients ir katra mūsdienu uzņēmuma priekšrocība, taču arī lielākais izaicinājums. Klienti kļūst aizvien prasīgāki, liekot kompānijai mainīt gan līdz šim pastāvošās mārketinga un pārdošanas taktikas, gan pašu klientu apkalpošanu. Ātra un kvalitatīva pakalpojumu sniegšana, efektīvi, radoši un inovatīvi mārketinga un pārdošanas triki, īstajā laikā un vietā izmantotas biznesa tehnoloģijas ir atslēga uz šodienas klienta sirdi. Moderni zvanu centri un klientu zvanu uzskaite, e-pastu mārketings, čatboti, lielie dati (Big Data) un datu analītika, gudra un efektīva komunikācija sociālajos tīklos. Tās ir tikai dažas no tēmām, kas tiks aplūkotas konferencē par klientu vadību.

Mērķauditorija: Klientu servisu, zvanu centru augstākais menedžments, uzņēmumu un valsts iestāžu pārdošanas un mārketinga nodaļu vadītāji, MVU īpašnieki un vadītāji.

Pasākuma norises laiks: 9.00 - 13.30

Kontakti

Saziņai:
23300113
Adrese:
Daugavas iela 38-3, Mārupe, LV-2167
Ikmēneša labāko ziņu apkopojums e-pastā:
Seko!