Datu privātumam un drošībai tiek pievērsta arvien lielāka uzmanība, mudinot lietotājus rūpīgāk glabāt savu privāto informāciju. Lielā daļā gadījumu tie ir paši sociālie tīkli, kas par to rūpējas un iesaka lietotājiem drošas autentifikācijas metodes, izvērtēt, kādu informāciju padarīt publisku utml. Taču ir gadījumi, kad šie paši uzņēmumi vienlaikus izmanto lietotāju datus savtīgos nolūkos, lai gūtu peļņu. Tā rīkojusies mikroblogošanas vietne Twitter, kas izmantoja lietotāju e-pasta adreses un tālruņu numurus mērķētām reklāmām. Par šo smago privātuma pārkāpumu uzņēmumam būs jāmaksā 150 miljonus ASV dolāru liela soda nauda.
Apsūdzībā tiek apgalvots, ka Twitter ir sagrozījis savu politiku laikā no 2013. līdz 2019. gadam, tādējādi pārkāpjot virkni lietotāju privātuma nosacījumu.
Zināms, ka uzņēmums mudinājis savus lietotājus profila informācijai pievienot tālruņa numuru vai e-pasta adresi, lai iespējotu divfaktoru autentifkācijas iespēju. Tomēr patiesībā Twitter šo informāciju iekļāva arī savā reklāmu mērķauditorijas atlases sistēmā. Uzņēmums 2019. gadā atvainojās par to un uzsvēra, ka lietotāju kontaktinformācija reklāmu sistēmā nonākusi “nejauši”.
Tāpat tiek arī apgalvots, ka šajā laika posmā Twitter meloja par to, ka ievēro ES - ASV un Šveices - ASV privātuma noteikumus, kuri ierobežo to, kā uzņēmumi var atkārtoti izmantot lietotāju datus.
Bez 150 miljonu ASV dolāru lielā soda Twitter noteiktas arī papildus prasības un ierobežojumi. Piemēram, uzņēmumam jāuztur visaptveroša privātuma un informācijas drošības programma, regulāri jāveic drošības pasākumu pārbaudes un auditi. Ne mazāk svarīga prasība ir par notikušo informēt ikvienu platformas lietotāju, kurš tajā reģistrējās pirms 2019. gada septembra.