Soli tuvāk viedākiem un ērtākiem maksājumiem spērusi Swedbank. Jau tuvāko nedēļu laikā banka visiem klientiem, kuri savus pirkumus vēlas apmaksāt ātri un mūsdienīgi, sniegs iespēju norēķināties ar viedtālruņa palīdzību. Līdz ar šīm izmaiņām būtiski izmainīta arī Swedbank mobilā lietotne, kā arī maciņa saturs bankas klientiem, kuri norēķinu karti varēs atstāt mājās.
Pēc Swedbank sniegtās informācijas – pie jaunās norēķinu iespējas veikt pirkumus ar mobilo tālruni jau drīzumā tiks ap 300 000 bankas klientu. Lai plānotās izmaiņas varētu noritēt veiksmīgi, ievērojami uzlabojumi tikuši veikti Swedbank mobilajā lietotnē. Aplikācija izstrādāta ciešā sadarbībā ar pašiem klientiem, uzklausot ieteikumus un atsauksmes par mobilās lietotnes darbību, lietojamību un klientu vajadzībām. Nu darbi pie tās izstrādes tuvojas noslēgumam un pavisam drīz būs iespējams novērtēt gan jauno norēķinu veidu, gan pašas aplikācijas funkcionalitāti un ērtumu.
Norādīts, ka aplikācija nodrošinās gan bezkontakta norēķinus, gan zibmaksājumus. Zibmaksājumi ļaus mirkļa ātrumā veikt naudas pārskaitījumus ne vien Swedbank klientu starpā, bet arī uz citām bankām, kas atbalsta šāda veida norēķinus.
Tāpat mobilā lietotne sniegs vēl mūsdienīgāku norēķinu iespējas – biometrisko autentifikāciju jeb pirkstu nospieduma un sejas atpazīšanas tehnoloģiju.
Ar biometrisko autentifikāciju būs iespējams apstiprināt darījumus līdz 100 eiro.
Swedbank Klientu servisa pārvaldes vadītājs Vadims Frolovs norādīja, ka darbs pie jaunās lietotnes neapstāsies, tā tiks pilnveidota nepārtraukti, piedāvājot klientiem aizvien mūsdienīgāku un ērtāku iepirkšanās pieredzi ar bezkontakta norēķiniem, tostarp maksājumiem ar viedtālruni. Viņš norādīja, ka līdz vasaras beigām pašreizējā Swedbank lietotne tiks automātiski atjaunināta uz jauno versiju.
Jāpiebilst, ka, ņemot vērā klientu vēlmi norēķināties ar jaunām maksājumu tehnoloģijām, Swedbank drīzumā piedāvās veikt bezkontakta norēķinus arī, izmantojot viedpulksteņus un sporta aproces, kas atbalsta FitBit pay un Garmin Pay.