Pēdējos teju divus gadus uzņēmējiem nācies daudz domāt un meklēt risinājumus, kā pielāgoties esošajai situācijai pasaulē. Tā īpaši skārusi arī tirdzniecības un pakalpojumu jomā esošos, kuriem jāmeklē risinājumi klientu plūsmas kontrolei. Šobrīd lielākā daļa tirgotāju un pakalpojumu sniedzēju Covid-19 sertifikātu QR kodus pārbauda ar mobilo telefonu, taču SEB banka tagad piedāvā skārienekrāna maksājumu termināli, kas apvieno divas funkcijas - maksājumu pieņemšanu un Covid-19 sertifkātu pārbaudīšanu.
Jauno risinājumu saviem juridiskajiem klientiem piedāvā SEB banka, taču to izstrādājis Lietuvas maksājumu sistēmu izstrādātājs Ashburn International. Ar tā palīdzību tirdzniecības un pakalpojumu jomas uzņēmumi var ne tikai pieņemt maksājumus, bet ar kameras palīdzību arī noskenēt klienta Covid-19 sertifikāta QR kodu. Norādīts, ka -
jaunais maksājumu terminālis būs īpaši piemērots mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, kuri sniedz tirdzniecības, ēdināšanas, piegādes un citus pakalpojumus.
SEB bankas Mazo un vidējo uzņēmumu segmenta vadītāja Baltijā Aija Miķelsone, runājot par ierīces sniegtajām iespējām, uzsver, ka būtiskākais ieguvums tirgotājam ir vienas ierīces funkcionalitāte, kas atslogo ikdienas darbu un neprasa papildu resursus – veikala darbiniekam vairs nav nepieciešams mobilais telefons, lai noskenētu uzrādītā sertifikāta QR kodu. Viņa piebilst, ka jaunajos maksājumu termināļos var arī ērtāk pārskatīt darījumus un nepieciešamības gadījumā ātrāk veikt to atmaksu, nodrošinot vēl kvalitatīvāku klientu servisu.
Jāpiebilst, ka šis maksājumu terminālis būs saderīgs ar kontakta un bezkontakta norēķinu kartēm: Mastercard, Maestro, Visa, kā arī ar Android un iOS viedtālruņiem un Apple Pay, Google Pay, SEB Pay un citiem maksājumu risinājumiem.