Ēdināšanas uzņēmums LIDO klientu apkalpošanā sāks izmantot robotus

Ēdināšanas uzņēmums LIDO klientu apkalpošanā sāks izmantot robotus

Mākslīgā intelekta (MI) risinājumi ienāk arvien dažādākās jomās un tos uzdrošinās aktīvi  izmantot ne tikai uzņēmumi ārvalstīs, bet arī Latvijā. Piemēram, ēdināšanas uzņēmums LIDO plāno būtiskas pārmaiņas klientu apkalpošanas jomā, tajā drīzumā integrējot robotus, kuri palīdzēs savākt netīros traukus. 

Uzņēmums skaidro, ka šie roboti ar integrētām MI tehnoloģijām ir vidēja izmēra un tajos iebūvēti plaukti paplātēm. Pateicoties autonomajai pārvietošanās funkcijai, navigācijas iestatījumiem un inteliģentajai spējai izvairīties no šķēršļiem, roboti pārvietojas pa zāli, aicinot novietot uz tā plauktiem paplātes ar netīrajiem traukiem.

Iestatījumi ļauj atpazīt dažādas situācijas un darbības un likt robotam reaģēt ar atbilstošu balss vadību, nodrošinot interaktīvu komunikāciju ar klientiem.

LIDO norāda, ka, iespējams, nākotnē veicamo darbību klāsts tiks paplašināts, jo robotu funkcionalitāte ietver arī ēdiena piegādi, sveicināšanu, balss mijiedarbību un vairāku robotu sadarbību.

LIDO valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa uzskata, ka šie roboti ir lielisks veids, kā padarīt klientu pieredzi restorāna apmeklējuma laikā vēl patīkamāku, vienlaicīgi mazinot personāla fizisko slodzi. Roboti gan paātrinās apkalpošanu, gan atvieglos darbinieku ikdienu.

Uzņēmums atklāj, ka šo robotu ieviešana prasījusi teju gadu. Šobrīd tie palīdz klientu apkalpošanā LIDO restorānos tirdzniecības centros Akropole Alfa un Spice un drīzumā parādīsies visā restorānu tīklā. 

Saistītie raksti


Kontakti

Saziņai:
23300113
Adrese:
Izstāžu centrs Ķīpsala, Rīga
Ikmēneša labāko ziņu apkopojums e-pastā:
Seko!