Tehnoloģiju attīstība mūsdienās būtiski ietekmē visu piegādes ķēdi, līdz nepazīšanai transformējot gan ražošanu, loģistiku, eksportu un tirdzniecību kopumā, gan dod iespējas uzņēmējiem izvērst biznesu arī digitālajā vidē. Vienlaikus tirdzniecības attīstības virzienu ietekmē aizvien prasīgākais un steidzīgākais klients. Ne mazāk svarīgi tas, ka tirdzniecības kontekstā aizvien lielāku klientu segmenta daļu nosedz e-komercija, mainot ierastos pirkšanas un pārdošanas paradumus. Šie un citi mūsdienu piegādes ķēdes jaunumi un risinājumi tiks apskatīti BiSMART rīkotājā konferencē “Piegādes ķēde”.
26. novembrī viesnīcā “Riga Islande Hotel” norisināsies biznesa tehnoloģiju platformas BiSMART rīkotā konference “Piegādes ķēde”. Pasākumā tiks apskatīts tas, kā tehnoloģiju ietekmē mainās visi piegādes ķēdes procesi no ražošanas līdz pat pārdošanai, ietverot gan tendences komunikācijā ar klientu, jaunu tehnoloģiju iesaistes iespējas un risinājumus, kā pārdot vairāk ne vien klātienē, bet arī tiešsaistē. Apzināt jaunākās tendences piegādes ķēdes jomā aicināti ražošanas, eksporta, transporta un loģistikas, uzņēmumu vadītāji, augstākais menedžments, veikalu un tirdzniecības tīklu, vairum un mazumtirgotāji, piegādes uzņēmumu īpašnieki, vadītāji, augstākais menedžments, attīstības un mārketinga vadītāji, kā arī e-komercijas speciālisti.
Konferencē aplūkotās tēmas ļaus noskaidrot, piemēram, to, kā ceturtā industriālā revolūcija jeb Industrija 4.0 ietekmē dažādas nozares. Par to pastāstīs SAP Nordic vecākā risinājumu konsultante loģistikā un ražošanā Hanne Šulca Andersena (Hanne Schultz Andersen). Kā attīstīsies tirdzniecības nākotne, sasniedzot klientu ar viņam vēlamo komunikāciju kanālu, atklās CSC Telecom klientu attiecību vadītāja Elīza Judzika. Sava produkta piedāvāšana ne tikai vietējam tirgum, bet arī ārvalstīs, uzņēmumam var rezultēties ar ievērojamu peļņu. Par to, ka eksportēšanai ir arī sava tumšā puse un kā no tās veiksmīgi izvairīties, pastāstīs Factris izpilddirektors Kaspars Barons. Kā veicināt klientu lojalitāti un atkārtotus pirkumus, izmantojot e-pastu, atklās Mailigen veiksmes menedžeris Gints Branks. Klientu izpētes veikšana bieži vien uzņēmumu var paglābt no ievērojamiem zaudējumiem un sekmēt peļņas pieaugumu, koncentrējoties uz noteiktu klientu segmentu. Par to, kā šo triku efektīvāk ieviest uzņēmumā, pastāstīs Lursoft pārdošanas vadītāja Līga Lūse-Zambare. Šīs ir tikai dažas no tēmām, kas tiks apskatītas BiSMART rīkotajā konferencē “Piegādes ķēde”.