Ar mērķi uzlabot Vidzemes slimnīcas pacientu apkalpošanu un strādāt pēc iespējas efektīvāk sākot no vakardienas, 30. septembra, medicīnas iestāde pacientu apzināšanai sākusi izmantot robotzvanu, kas pacientiem atgādinās par pierakstu uz vizīti vai izmeklējumu. Svarīgi atcerēties, ka zvans tiks veikts no tālruņa numura 64102224.
Robotzvani tiks veikti divas līdz trīs dienas pirms pieraksta, sarunā minot pieraksta datumu un laiku. Pēc tam cilvēkam būs jāizvēlas viena no opcijām - apstiprināt pierakstu vai atcelt to. Pēc izvēles veikšanas pacients saņems arī apstiprinājuma SMS, kurā būs norādīts, ka vizīte ir atcelta vai apstiprināts pieraksts ar norādīto dienu un laiku. Ja gadījumā robotam pacientu neizdosies sazvanīt ar pirmo reizi, tad zvans tiks veikts atkārtoti pēc vairākām stundām. Ja arī tad ar klientu neizdosies sazvanīties, tad tiks veikts trešais zvans pēc vairākām stundām. Ja visi trīs sazvana mēģinājumi būs bijuši neveiksmīgi, tad slimnīcas klientu daļa saņems apstiprinājumu par neveiksmīgi veiktiem zvaniem un tiks veikts tiešs operatora zvans.
Vidzemes slimnīcas klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Inese Jurdže norāda, ka mērķis ir uzlabot pacientu pieredzi slimnīcā un nodrošināt labas apkalpošanas principus. Lai to īstenotu, svarīgi ir turpināt pilnveidot un attīstīt slimnīcas pakalpojumus, lai tie būtu ērti un viegli pieejami. Robotzvana risinājums ļaus slimnīcai pārliecināties, ka pacients uz vizīti tiešām ieradīsies, tādā veidā ļaujot izvairīties no daudzām problēmām – jo laicīgi atteikta vizīte sniedz iespēju palīdzēt kādam citam pacientam.
Nākošās nedēļas laikā robotzvanus saņems tikai tie pacienti, kas ir pierakstījušies vai nu pie endokrinologa, vai acu ārsta. Pēc tam robotvanus saņems arī citi klienti.