Papildinātās realitātes (Augmented Reality – AR) potenciāls aizvien biežāk tiek saistīts tieši ar tirdzniecību un iepirkšanos. Piemēram, tehnoloģiju gigants “Apple” šajā nedēļā sācis piedāvāt jaunu funkciju, izlaižot papildinātās realitātes rīka “Quick Look” atjauninājumu, ko lietotāji varēs ērti izmantot, veicot tūlītēju apmaksu kā lielākiem, tā mazākiem pirkumiem.
Jaunais Quick Look atjauninājums no šīs nedēļas pieejams visiem iPhone un iPad ierīču lietotājiem. Norādīts, ka Quick Look līdz šim jau devis iespēju mazumtirgotājiem piedāvāt savu produktu ar pievienotu AR priekšskatījumu, augšupielādējot 3D produkta modeli. Tādā veidā pircēji var redzēt, kā kārotā prece izskatīsies realitātē – aplūkot to virtuāli no visām pusēm.
Taču tagad Quick Look jaunais atjauninājums dod iespēju klientam arī nekavējoties iegādāties noskatīto produktu, izmantojot Apple Pay lietotni.
Šobrīd jau tādi e-komercijas uzņēmumi kā “The Home Depot”, “Wayfair” un “1-800 Flowers” atbalsta Quick Look risinājumu. Tas nozīmē, ka, ja vēlaties iegādāties, piemēram, grieztos ziedus no "1-800 Flowers", taču šaubāties, kā tie izskatīsies realitātē, Quick Look palīdzēs to saprast. Lietotājs, izmantojot šo rīku, var redzēt no visām pusēm, kā ziedi izskatīsies, piemēram, vāzē uz galda. Taču, ja vēlaties iegādāties dīvānu no “Wayfair”, papildinātās realitātes iespēja palīdzēs saprast, kā šī mēbele izskatīsies un iederēsies jūsu istabā.
Papildus tam Apple šobrīd sācis pievienot Quick Look audio atbalsta funkciju. Šis atjauninājums 3D produktu modeļiem pievieno atbilstošas skaņas. Tādā veidā pircējs var ne vien labāk saprast, kā pirkums varētu tieši izskatīties realitātē, bet arī, kā tas varētu skanēt. Piemēram, skaļruņi un citas preces, kam svarīgs ne vien izskats, bet arī tas, cik patīkamas tās ir mūsu ausīm.