Reaģējot uz iebrukumu Ukrainā, daudzi tehnoloģiju uzņēmumi, piemēram, Meta, Google, Microsoft, Apple un citi ieviesuši dažādus uz ierobežojumus, kas mērķēti tieši uz Krieviju. Plašas sankcijas jau tika vērstas pret krievu medijiem ar mērķi ierobežot dezinformācijas izplatību. Savukārt Apple 1. martā paziņoja, ka pilnībā aptur savu produktu tirdzniecību Krievijā.
Uzņēmuma Krievijas tiešsaistes veikalā visi produkti atzīmēti kā nepieejami. Savā paziņojumā Apple informē, ka tā esot tieša atbilde uz Krievijas iebrukumu Ukrainā, piebilstot, ka uzņēmums stāv plecu pie pleca ar ikvienu, kurš cietis, un pievienojas tiem, kuri aicina uz mieru.
Bez produktu tirdzniecības pārtraukšanas Krievijā Apple iepriekš no sava lietotņu veikala App Store izņēma Krievijas atbalstītos medijus Rossia Today un Sputnik. Tāpat daļa Krievijas banku klientu tika atslēgti no Apple Pay norēķinu rīka.
Google, Meta un citi tehnoloģiju uzņēmumi kopš Krievijas iebrukuma Ukrainā 24. februārī jau ir ierobežojuši vai atsaukuši savu pakalpojumus valstī. Tomēr Apple šoreiz gājis nedaudz tālāk, ierobežojot arī fizisku produktu iegādi, kas kompānijai var izrādīties finansiāli sāpīgs solis. Aprēķini liecina, ka 2020. gadā Apple ieņēmumi Krievijas tirgū sasniedza 2,5 miljardus dolāru jeb 0,9% no uzņēmuma kopējiem pārdošanas apjomiem tajā gadā. Lai arī tas uz kopējā fona var šķist maz, tomēr reālos skaitļos tas ir ievērojami.Vienlaikus, ja Apple šajā situācijā turpinātu tirdzniecību Krievijā, tas uzņēmumam nekādu lielo pienesumu nesniegtu. Pašreiz tirdzniecība kā tāda šajā valstī ir krietni apgrūtināta, daudziem piegādes servisiem apturot savu darbību. Tāpat arī rubļa vērtība ir pamatīgi samazinājusies, un līdz ar to Apple produktus ir krietni grūtāk iegādāties.