Tet kā pirmais uzņēmums Latvijā ieviesis “balss uz tekstu” tehnoloģiju klientu apkalpošanā
13.03.2023 —
Kontaktu centrs
Turpinot klientu pieredzes uzlabošanu, kā arī attīstot inovācijas, BiSMART partneris Tet kļuvis par pirmo uzņēmumu Latvijā, kas uzņēmuma iekšienē izstrādājis 95% precīzu “balss uz tekstu” latviešu valodas risinājumu un ieviesis to klientu apkalpošanā. Vien dažu mēnešu laikā jaunais rīks palīdzējis par 35% samazināt klusuma pauzes klientu sarunās ar Tet tehnisko dienestu, uzlabot navigāciju, instrukcijas, e-pastu šablonus un pasūtījuma piegādes izsekošanu e-veikala lapā, nodrošināt mutisko līgumu noslēgšanas procesa pārbaudi un precizitāti, kā arī identificēt virkni ar citām jomām, kur šo tehnoloģiju ir iespējams pielietot ceļā uz izcilu klientu servisu.