Mākslīgā intelekta (MI) risinājumi strauji ienāk dažādās jomās, tostarp klientu apkalpošanā. Saistībā ar to uzņēmums Tet paziņojis, ka noslēdzis sadarbības līgumu ar Latvijas startapu asya.ai, tādā veidā saviem klientiem spējot piedāvāt visaugstākās kvalitātes MI risinājumus klientu apkalpošanā.
Ar asya.ai izstrādāto zvanu analīzes sistēmu Pitch Patterns Tet spēs nodrošināt 95% precizitāti gan savu iekšējo procesu, gan klientu apkalpošanas analītikā. Šis tirgū kvalitatīvākais risinājums būs pieejams arī Tet partneriem, ļaujot efektivizēt procesus un ietaupīt resursus. Tas tiks izmantots klientu apkalpošanas procesu uzlabošanai un paātrināšanai, darbinieku apmācībām, dažādu iekšējo un ārējo komunikācijas procesu uzlabošanai. Risinājums analizē latviešu, lietuviešu, krievu, angļu runas saturu un arī balss toni, nosakot emocijas un ļaujot noteikt, kā zvanā iesaistītie jūtas sarunas ietvaros.
Šis MI risinājums ļauj noteikt emocionālos un loģiskos sarunas modeļus, kas sarunā veido lielāku uzticību un klienta iesaisti.
Spējot identificēt sarunas biedra emocijas, darbiniekam ir iespējams uz tām atbilstoši reaģēt, veidojot sarunu ar klientu pozitīvāku.
Tāpat risinājums var norādīt, kad saruna ir kļuvusi par vienmuļu monologu, lai identificētu, kur to ir iespējams saīsināt vai pateikt nepieciešamo īsāk un precīzāk. Uzņēmumam tas ļaus pilnveidot zvanu centra darbu, padarot to efektīvāku un klientam patīkamāku, kā arī identificēt sarunu modeļus, kas strādā vislabāk, attiecīgi tos izmantojot arī pārējo darbinieku apmācībai.
Pitch Patterns nodrošina daudz detalizētāku klientu apkalpošanas analītiku – saprotot runāto tekstu ne tikai tā tiešajā nozīmē, bet arī emocionālajā. Risinājums ļauj analizēt ierakstītās sarunas ar MI palīdzību, atzīmējot pēc balss toņa nosakāmo uzvedību un emocijas, automatizējot zvanu pārskatīšanas procesu un parādot, kā klienti un zvanu un sarunu dalībnieki jūtas ierakstītās sarunas ietvaros.
Noslēgtā sadarbība starp asya.ai un Tet nākotnē ļaus attīstīt teksta, attēlu, video un audio saturā balstītus MI risinājumus dažādu biznesa procesu uzlabošanai, ļaujot uzņēmumam strādāt viedāk un efektīvāk.