Starptautiskais radošuma festivāls “Cannes Lions” ir gada prestižākais pasākums reklāmas un komunikācijas industrijā, kas tradicionāli norisinās Francijas pilsētā Kannās. Tajā ar praktiskām zināšanām arī šogad dalīsies viedokļa līderi, savukārt pieredzi un inovatīvas idejas sniegs radošāko uzņēmumu un zīmolu pārstāvji no visas pasaules. Taču papildus tam kā ierasts tiks apbalvotas izcilākās un radošākās idejas.
Ik gadu nozīmīga “Cannes Lions” sastāvdaļa ir balvu pasniegšanas ceremonija, kurā katru pasākuma vakaru tiek godinātas labākās, radošākās, atzītākās idejas un to autori kopumā 30 kategorijās - sākot no filmu producēšanas līdz radošai biznesa transformācijai.
Katras kategorijas labākais saņem prestižo lauvas statueti - atzinību, kas var būtiski paaugstināt karjeras iespējas.
“Cannes Lions” apbalvojumi aptver visus radošās industrijas aspektus un tiek pasniegti tādās kategorijās kā: Audio & radio, Zīmola pieredze & aktivitāte, Radošums B2B segmentā, Radošā biznesa transformācija, Radošā tirdzniecība, Radošie dati, Radošā efektivitāte, Radošā stratēģija, Dizains, Digitālā izstrāde, Izklaide, Filma, Veselība un labsajūta, Inovācijas, Mediji, PR, Ilgtspējīgas attīstības mērķi u.c. Katra no šīm kategorijām izceļ unikālus izaicinājumus un iespējas konkrētos mediju un komunikācijas veidos.
“Cannes Lions” ir pasākums, kurā pasaules atzinību gūst izcils darbs reklāmas un komunikācijas jomā. Vienlaikus tā ir vieta, kur dalībnieki var mācīties no labākajiem un iegūt jaunas idejas saviem radošajiem centieniem. Festivāls veicina radošumu un inovācijas, piedāvājot plašas iespējas gan jaunajiem talantiem, gan pieredzējušajiem profesionāļiem.
Jāpiezīmē, ka Starptautiskais radošuma festivāls “Cannes Lions” norisināsies no 17. līdz 21. jūnijam Francijas pilsētā Kannās. Plašāka informācija par pasākumu pieejama šeit.