Galvenās atziņas, ko sniedza festivāls “Cannes Lions 2025”
02.07.2025 —
Pārdošana
No 16. līdz 20. jūnijam Francijas pilsētā Kannās norisinājās 72. radošās komunikācijas un reklāmas festivāls “Cannes Lions”. Tā ietvaros notika dažādas aktivitātes, konkursi, kur savas prasmes vairākās kategorijās pierādīja gan profesionāļi, gan jaunie talanti. Vienlaikus šī gada pasākums skaidri pierādīja, ka radošumam ir milzīgs spēks. Tas ne tikai var ietekmēt uzņēmumu izaugsmi, bet arī veidot kultūru, sabiedrību un nākotni. Pasākuma noslēgumā žūrijas prezidente Džūdija Džona atgādināja: “Katru dienu tu esi tikai vienas idejas attālumā no tā, lai mainītu pasauli.” Lūk, vēl dažas būtiskas atziņas, ko var paņemt no šogad notikušā “Cannes Lions”.