Ķīnas e-komercijas gigants pārspējis līdzšinējos pārdošanas rekordus

Ķīnas e-komercijas gigants pārspējis līdzšinējos pārdošanas rekordus

Amerikāņu biznesa medijs Forbes informē, ka aizvadītajā nedēļā Ķīnas Tautas Republikas kompānija Alibaba pārspējusi savu līdz šim uzstādīto rekordu e-komercijā, vienas dienas laikā pārdodot preces par 27 miljardiem eiro jeb 30.7 miljardiem dolāru. Vērts pieminēt, ka tas nebūt nav vienīgais rekords, kas uzstādīts šajā izpārdošanā. Alibaba arī uzstādījis rekordu par ātrāko viena miljardu apgrozījumu interneta tirdzniecībā.

Proti, bija nepieciešamas vien 85 sekundes, lai tiktu pārdotas preces viena miljarda dolāru jeb teju 900 tūkstošu eiro vērtībā.

Iemesls tik neparasti lielai cilvēku aktivitātei ir pavisam vienkāršs. Jau desmito gadu Ķīnā tiek svinēta tā dēvētā vientuļo cilvēku diena, un tās ietvaros vairāki Ķīnas e-komercijas milži rīko iespaidīgu vienas dienas izpārdošanas akciju.

Pirmo reizi vērienīgā akcija norisinājās 2009. gadā. Toreiz pircējiem tika piedāvātas vien 27 zīmolu preces. Apskatot šī gada zīmolu listi, jāsecina, ka akcija kļuvusi tikai populārāka un tā saved kopā aizvien vairāk pircēju un pārdevēju. To pierāda fakts, ka

šī gada akcijā zīmolu skaits krietni pārsniedza akcijas pirmsākumos esošo, piedaloties ap 180 000 gan vietējiem, gan ārvalstu ražotājiem.

Lielāko pircēju atsaucību saņēma tādi starptautiski zīmoli kā Apple, Estee Lauder, L’Oreal, Nestle, Nike, Adidas un vēl 240 citi. Dienas laikā šos tirdzniecībā labi pazīstamos zīmolus izvēlējās teju 40% pircēju, katra zīmola kontu dienas laikā papildinot ar vairāk kā 10 miljoniem eiro.

Jāpiebilst, ka saskaņā ar pētījumu firmas Analysis International veikto pētījumu, Alibaba šī gada otrajā ceturksnī veidoja vairāk nekā pusi jeb 58% no Ķīnas e-komercijas tirgus.

Saistītie raksti


Kontakti

+ 371 23300113
SIA BiSMART
LV40203056850
Ikmēneša labāko ziņu apkopojums e-pastā:
Seko!