No 17. līdz 21. jūnijam Francijas pilsētā Kannās norisināsies ikgadējais starptautiskais radošās komunikācijas un reklāmas festivāls “Cannes Lions”, kas ir gada lielākais šāda veida notikums. Pasākuma laikā ar vērtīgām atziņām un praktisku pieredzi dalīsies 200 nozares profesionāļi, kā arī tiks pasniegtas balvas 30 kategorijās, godinot izcilākās un radošākās idejas. Taču, lai ko šādu īstenotu, būtiska nozīme ir “Cannes Lions” partneriem.
“Cannes Lions” festivāls piedāvā unikālas sadarbības iespējas, kas palīdz uzņēmumiem iegūt atpazīstamību un izveidot kontaktus ar globāliem partneriem. Šīs partnerības izmanto radošumu kā ekonomisko dzinēju, radot pozitīvas pārmaiņas pasaulē un uzlabojot biznesa veiktspēju.
Komercpartnerības
Viens no sadarbības veidiem, ko piedāvā “Cannes Lions” organizatori, ir komercpartnerība. Tā ietver iespēju festivāla laikā izvietot āra reklāmas un piedāvāt apmeklētājiem piemērotas aktivitātes. Izvēloties sadarboties šādā veidā, uzņēmumiem būs iespēja iegūt jaunus klientus, kā arī gūt globālu atpazīstamību. Vieni no atpazīstamākajiem uzņēmumiem, kuri kļuvuši par “Cannes Lions” partneriem, ir Reddit un LinkedIn.
Personalizētas konsultācijas
Vēl viens sadarbības formāts, ko uzņēmumiem piedāvā festivāla “Cannes Lions” rīkotāji, ir personalizēti konsultāciju pakalpojumi ar mērķi uzlabot zīmola vērtību un mārketinga efektivitāti.
Digitālie un reģionālie pasākumi
Tāpat “Cannes Lions” rīko regulārus digitālos un reģionālos pasākumus visā pasaulē, piedāvājot uzņēmumiem iesaistīties aktivitātēs un iedvesmojot jauniem sasniegumiem visa gada garumā. Partnerības iespējas ir pieejamas visā “Cannes Lions” pasākumu portfelī, tostarp “LIONS” zīmola mārketinga sērijās un jauno talantu programmās.
Vairāk par partnerības iespējām ar “Cannes Lions” var uzzināt šeit.