Noskaidroti “Cannes Lions” konkursa  “Young Lions” uzvarētāji

Noskaidroti “Cannes Lions” konkursa “Young Lions” uzvarētāji

Radošās komunikācijas un reklāmas festivāla “Cannes Lions” laikā norisinās dažādas aktivitātes un konkursi. Viens no vērienīgākajiem ir “Young Lions”, kurā jaunie radošie talanti no visas pasaules sacenšas dažādās kategorijās. Četru dienu laikā tika izvērtēti darbi, ko iesniedza teju 460 jaunie profesionāļi no 67 valstīm.

“Young Lions” konkursi ir neatņemama festivāla sastāvdaļa, kurā jaunajiem talantiem tiek dota iespēja izpausties starptautiskā mērogā. Uzvarētājus noteica žūrija pieredzējušu profesionāļu sastāvā. Festivāla vadītājs Simons Kuks uzsvēra, ka “Young Lions” konkurss jau 30 gadus mudina jaunos radošos talantus domāt drosmīgi un īstenot idejas ar paliekošu ietekmi un pievienoto vērtību. 

Konkurss norisinājās vairākās kategorijās, un katrā no tām dalībniekiem tika dots konkrēts uzdevums. Piemēram, dizaina kategorijā dalībniekiem bija jāmaina priekšstats par komiksiem kā tikai bērniem domātu izklaidi, bet digitālajā kategorijā bija jāizdomā veids, kā popularizēt savvaļas bites. Savukārt filmu kategorijā tika radīti 60 sekunžu video Pasaules olnīcu vēža dienai, bet mediju kategorijā – stratēģijas, kā sabiedrībā aktualizēt šo slimību.

Mārketinga kategorijā jaunajiem profesionāļiem bija jāpārpozicionē Braila institūts tā, lai tas uzrunātu cilvēkus ar redzes traucējumiem. PR kategorijā bija jāizdomā veidi, kā pārliecināt pilsētu mērus veidot zaļāku, dzīvniekiem draudzīgu vidi. Savukārt drukas reklāmu konkursa uzdevums bija veicināt bišu atgriešanos ekosistēmās, izmantojot vizuālu un uzrunājošu dizainu.

Jāatzīmē, ka “Young Lions” konkurss katru gadu kļūst par starta platformu jaunajiem talantiem, kuri vēlas pierādīt sevi globālajā radošuma arēnā. Tā ir iespēja ne tikai gūt starptautisku atzinību, bet arī veidot kontaktus, iedvesmoties no citiem un radīt darbus, kas risina reālas pasaules problēmas. 

Saistītie raksti


Kontakti

+ 371 23300113
SIA BiSMART
LV40203056850
Ikmēneša labāko ziņu apkopojums e-pastā:
Seko!