Paziņoti “Cannes Lions” uzvarētāji

Paziņoti “Cannes Lions” uzvarētāji

Vakar, 20. jūnijā, Kannās noslēdzās 72. radošās komunikācijas un reklāmas festivāls “Cannes Lions”. Visas nedēļas garumā tā laikā norisinājās dažādas aktivitātes, konkursi, kur savas prasmes vairākās kategorijās pierādīja gan profesionāļi, gan jaunie talanti. Tikmēr paši, paši labākie tika noskaidroti festivāla pēdējā dienā. 

“Cannes Lions” šogad noslēdzās ar krāšņu apbalvošanas ceremoniju, kurā tika sumināti izcilākie darbi vairākās nozīmīgās kategorijās, tostarp filmu reklāma, sociālās pārmaiņas, ilgtspēja, labdarība. Apbalvotas tika arī nedēļas garumā visvairāk punktus ieguvušās kampaņas. Festivāla vadītājs Simons Kuks uzsvēra, ka šie darbi pierāda, kā radošas idejas var ietekmēt sabiedrību, mainīt domāšanu un palīdzēt risināt reālas problēmas.

Kategorijā “Glass: The Lion for Change” galveno balvu ieguva Dove kampaņa “Real Beauty”. Tā jau 20 gadus palīdz sievietēm justies pārliecinātākām par sevi. Žūrija uzsvēra, ka tā nav tikai reklāma, bet gan kustība, kas iedvesmo un sniedz reālu atbalstu sievietēm visā pasaulē.

Ilgtspējīgas attīstības mērķu balvu ieguva Brazīlijas uzņēmums Natura ar projektu “Amazon Greenventory”. Izmantojot mākslīgo intelektu un dronus, tika izveidots līdz šim apjomīgākais koku uzskaitījums Amazones mežos. Projekts ne tikai palīdzēja saglabāt dabu, bet arī uzlaboja vietējo iedzīvotāju dzīves apstākļus.

Filmu kategorijā uzvarēja divi darbi. Pirmais - “Considering What?” - no Lielbritānijas izaicina sabiedrības priekšstatus par paraolimpiešiem, uzsverot viņu profesionalitāti, nevis tikai cīņu ar grūtībām. Otrs – “The Final Copy of Ilon Specht” – ir dokumentālā filma par sievieti, kura radīja slaveno saukli “Because I’m Worth It”, apliecinot L'Oréal vēlmi stiprināt sieviešu pašvērtējumu.

Titāna lauvas (Titanium Lions) ieguva kampaņa “Trīs vārdi” no AXA. Tās ietvaros apdrošināšanas līgumā tika iekļauti vārdi “un vardarbība ģimenē”. Tas palīdzēja sievietēm Francijā ātri saņemt palīdzību un nokļūt drošībā. Žūrija šo ideju nosauca par spēcīgu, iedarbīgu un nozīmīgu gan sabiedrībai, gan nozarei kopumā.

“Grand Prix for Good” ieguva kampaņa “The Best Place In The World To Have Herpes” no Jaunzēlandes. Tās mērķis bija ar drosmīgu humoru mazināt aizspriedumus par herpes slimību un vienlaikus stiprināt cilvēku pašapziņu un lepnumu par savu valsti. Kampaņa parādīja, kā radošas idejas var mainīt sabiedrības domāšanu un veicināt atklātāku sarunu par veselību.

Papildus tika pasniegtas vairākas īpašās balvas, kuras saņēma radošākie uzņēmumi, aģentūras un zīmoli. Par gada radošāko uzņēmumu kļuva WPP, par labāko aģentūru – Publicis Conseil no Parīzes, bet gada zīmola titulu ieguva AXA. Pilns uzvarētāju saraksts un plašāka informācija par festivālu pieejama mājaslapā canneslions.com.

Saistītie raksti


Kontakti

+ 371 23300113
SIA BiSMART
LV40203056850
Ikmēneša labāko ziņu apkopojums e-pastā:
Seko!